Češi nakupují prací prášky hlavně podle značky a ceny

11. 9. 2006 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čeští spotřebitelé se při nákupu pracích prášků řídí hlavně jejich značkou a cenou, méně pak vlivem těchto prostředků na životní prostředí. Vyplývá to z výzkumu Evropské asociace výrobců mýdla, pracích a čisticích prostředků A.I.S.E., podle kterého mají Češi také co zlepšovat ve svých pracích návycích. Čeští spotřebitelé se při výběru pracího prostředku nejčastěji orientují podle jeho značky, kterou uvedlo 59 procent respondentů. Neméně významné je ale i cenové hledisko, protože podle ceny vybírá 47 procent respondentů, řekl Radovan Suk ze společnosti Mmd, která se na výzkumu podílela.
Značka s cenou tak při výběru pracího prášku jednoznačně převažují nad ekologickým aspektem produktu, který podle průzkumu bere v úvahu jen 18 procent respondentů. V ekologickém uvažování jsou ale Češi před Poláky a Maďary.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.