Čeští spotřebitelé se při nákupu pracích prášků řídí hlavně jejich značkou a cenou, méně pak vlivem těchto prostředků na životní prostředí. Vyplývá to z výzkumu Evropské asociace výrobců mýdla, pracích a čisticích prostředků A.I.S.E., podle kterého mají Češi také co zlepšovat ve svých pracích návycích. Čeští spotřebitelé se při výběru pracího prostředku nejčastěji orientují podle jeho značky, kterou uvedlo 59 procent respondentů. Neméně významné je ale i cenové hledisko, protože podle ceny vybírá 47 procent respondentů, řekl Radovan Suk ze společnosti Mmd, která se na výzkumu podílela.
Značka s cenou tak při výběru pracího prášku jednoznačně převažují nad ekologickým aspektem produktu, který podle průzkumu bere v úvahu jen 18 procent respondentů. V ekologickém uvažování jsou ale Češi před Poláky a Maďary.*
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).