Časopis Mediální studia

13. 9. 2006 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

V říjnu vyjde první číslo odborného časopisu Mediální studia. Vydávat jej bude čtvrtletně profesní sdružení Syndikát novinářů ČR (SNČR) ve spolupráci s českými a slovenskými vysokými školami vzdělávajícími novináře a mediální odborníky. Informoval o tom místopředseda SNČR Jan Punčochář.
Nový časopis naváže na časopis Revue pro média, který vznikl před pěti lety jako příloha literárního měsíčníku Host. Zatímco Revue pro média měla podle Punčocháře spíše popularizační charakter, nový čtvrtletník by měl být zaměřen více odborně. Hlavní příspěvky proto procházejí recenzním řízením, uvedl Punčochář.
Šéfredaktorkou nového časopisu bude Lenka Waschková, která byla dosud šéfkou redakce časopisu Revue pro média. V redakční radě zasednou podle Punčocháře i zástupci spolupracujících univerzit.
Nový titul nabídne čtenářům teoretické stati, výsledky výzkumů, zajímavé studentské práce, překlady důležitých zahraničních článků, recenze významných publikací a zprávy z konferencí. „Časopis je určený široce zejména pedagogům a studentům mediálních studií, žurnalistiky a sociálních věd, novinářům a každému, kdo chce hlouběji porozumět fungování médií,“ dodal Punčochář.
Mediální studia budou vycházet jednou za čtvrt roku. Čtvrté číslo v roce bude v angličtině a bude obsahovat překlady nejdůležitějších článků z uplynulého roku.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení