Birmingham coby město módy

4. 9. 2006 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketing Birmingham, organizace založená samotným městem a jeho obchodníky, plánuje dvouletou marketingovou kampaň, která by představila lokalitu jako atraktivní centrum pro módní nákupy. Kampaň vytvořená místní agenturou WAA začala plakáty s modelkou Erin O’Connor. Akce se zaměřuje zejména na místní nadějné designéry a měla by přimět potenciální zákazníky z jihovýchodu či severozápadu země, aby Birmingham navštívili. Podle výzkumu agentury TNS vnímá město jako „výborné místo na nákupy“ pouhých 43 % respondentů. Kampaň by toto číslo měla přiblížit alespoň 50 %.


09obr_birmingham2.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.