Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Biopotravinou roku se stal Bio kysaný nápoj z Valašského Meziříčí

Redakce MAM22. 9. 2006

Letošní cenu za nejlepší produkt tuzemského ekologického zemědělství v soutěži o Českou biopotravinu roku získala Mlékárna Valašské Meziříčí za Bio kysaný nápoj. Porota udělila také tři čestná uznání, z toho dvě získala Bio vejce Pavel Kýr a Bio vejce Abatis za rozšíření ekologických chovů nosnic i za zpřístupnění bio vajec spotřebitelům. informovala o tom
pořádající Nadace Partnerství.
Do soutěže, která se uskutečnila v rámci akce Září – měsíc biopotravin, bylo nominováno celkem 20 biopotravin z celé ČR.
Třetí čestné uznání získala řada polotovarů Biolinie Jahelní, Pohankový dezert a Bulgur s červenou čočkou od společnosti Pro-Bio.
Součástí soutěže je i kategorie Nejlepší bioprodejna roku. Toto ocenění si odnesla prodejna Albio z Prahy. V této kategorii se hodnotí šíře sortimentu, informovanost zaměstnanců a zákazníků, ochrana životního prostředí v provozu a spolupráce s místními bio výrobci a ekozemědělci. Čestné uznání v této kategorii získala bruntálská prodejna Robi za dlouholetou propagaci ekologického zemědělství a místních biopotravin i za práci se zákazníky.
“Zpracovatelské kapacity v oblasti biopotravin se u nás rozvíjejí zatím velmi pomalu a na trhu proto převládají biopotraviny zahraniční. Z tohoto důvodu se snažíme vyzdvihnout kvalitní domácí bio produkci jako inspiraci pro další české podnikatele”, uvedl Tomáš Růžička z Nadace Partnerství.
Češi loni za biopotraviny utratili kolem 350 milionů korun. Výrobky s označením bio podle průzkumu zatím pravidelně kupují jen asi tři procenta českých spotřebitelů. Na celkové spotřebě potravin se podílely asi 0,18 procenta. Podle odborníků by biopotraviny a ekozemědělství potřebovaly silnější propagaci, protože celkové povědomí o nich je stále nízké. Tuzemská spotřeba tak představuje jen tři až čtyři procenta ve srovnání s průměrem spotřeby na obyvatele původní patnáctky zemí EU.

×

Šéf pučistů v Thajsku chce omezit svobodu tisku v zemi

Starší článek

Inzerát o stavu veřejných financí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Martina Maňhalová

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více