AVR organizuje mezinárodní konferenci o outdooru

11. 9. 2006 11:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Dne 20. 9. proběhne v prostorách Top Hotelu Praha první mezinárodní konference „Quo Vadis Outdoor?“ organizovaná Asociací pro venkovní reklamu. Zúčastní se jí – jako přednášející – přední zahraniční odborníci jako Georg Schotten ze společnosti Stroer nebo Markus Schuster z EPA! Holdingu. Z  českých expertů lze jmenovat Davida Strnada, mezinárodního poradce pro měření venkovní reklamy, který společně s dalšími odborníky představí první kroky učiněné na cestě k novému a transparentnímu měření. Kamila Mortimer z outdoor akzent, Marek Pekárek za BigBoard a Alexandr Křížek za Railreklam seznámí publikum z horkými novinkami na našem trhu. Jak nám sdělila paní Mortimer, ředitelka společnosti outdoor akzent, hlavním účelem je seznámit účastníky s možným řešením patové situace na  českém trhu, představit nejmodernější metody měření efektivity v outdooru a v neposlední řadě podívat se, jaká je situace v západní Evropě a jaké jsou nejnovější trendy v odvětví OOH.
Konference je hlavně určena pro mediální agentury, zadavatele reklamy a pro zainteresované marketingové pracovníky.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení