Dne 20. 9. proběhne v prostorách Top Hotelu Praha první mezinárodní konference „Quo Vadis Outdoor?“ organizovaná Asociací pro venkovní reklamu. Zúčastní se jí – jako přednášející – přední zahraniční odborníci jako Georg Schotten ze společnosti Stroer nebo Markus Schuster z EPA! Holdingu. Z českých expertů lze jmenovat Davida Strnada, mezinárodního poradce pro měření venkovní reklamy, který společně s dalšími odborníky představí první kroky učiněné na cestě k novému a transparentnímu měření. Kamila Mortimer z outdoor akzent, Marek Pekárek za BigBoard a Alexandr Křížek za Railreklam seznámí publikum z horkými novinkami na našem trhu. Jak nám sdělila paní Mortimer, ředitelka společnosti outdoor akzent, hlavním účelem je seznámit účastníky s možným řešením patové situace na českém trhu, představit nejmodernější metody měření efektivity v outdooru a v neposlední řadě podívat se, jaká je situace v západní Evropě a jaké jsou nejnovější trendy v odvětví OOH.
Konference je hlavně určena pro mediální agentury, zadavatele reklamy a pro zainteresované marketingové pracovníky.
-red-