Atlas.cz oficiálně s ICQ

26. 9. 2006 18:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Funkce a vlastnosti Atlas ICQ budou do klienta kompletně integrovány přes moduly X-traz plug-ins, které již uživatelé ICQ znají. „Od této chvíle je Atlas.cz nejen portálem, ale také komunikační platformou,“ slibuje si od novinky jasný posun ředitel Atlasu David Duroň.
Atlas.cz začal spolupracovat s ICQ v květnu tohoto roku, kdy se společnost stala výhradním zástupcem ICQ pro ČR a prodejcem mediálního prostoru v ICQ klientovi v tuzemsku. Jak standardní služby ICQ, tak unikátní služby verze Atlas ICQ se objeví na uvítací stránce, která se zobrazí v okamžiku, kdy se uživatel přihlásí. Další obsah bude přístupný přes box nacházející se pod seznamem kontaktů. Uživatelé, kteří budou mít propojené své účty na Atlasu a ICQ, budou jako součást ICQ Xtra vidět počet nepřečtených emailů ve své poštovní schránce na Atlasu. Prostřednictvím ICQ mohou uživatelé poslouchat česká rádia, číst si zprávy, připojit se emailem a vidět nepřečtené emaily, posílat fotky, dokumenty, obrázky i jiné soubory a zdarma využít videorozhovory nebo si telefonovat pomocí tzv. ICQ Vysílačky. Záměrem Atlasu je rozšíření skupiny uživatelů ICQ ve věkové kategorii od 25 do 44 let.
Ve spolupráci se společností Telefónica O2 Czech Republic připravuje Atlas speciální službu pro všechny uživatele ICQ v ČR. Tato služba umožní uživatelům z ICQ klienta zdarma posílat SMS zprávy zákazníkům Telefónica O2. Zákazníci Telefónica O2 budou rovněž moci odpovídat zpět do ICQ (za cenu odpovídající jejich tarifu). Služba má být spuštěna do konce tohoto roku.
ICQ má v současnosti více než 1,1 milionu českých uživatelů a tento počet stále roste. S přibližně 80% tržním podílem je ICQ jeden z nejpopulárnějších komunikátorů na českém trhu. Zástupci ICQ slíbili i nový přístup k online reklamě. Na spotu klienta Nike demonstrovali vazbu mezi odesíláním zprávy a vysíláním reklamy. „Reklama je obklopena přátelským prostředím ICQ okna zpráv a zadavatel reklamy je tak plně součástí uživatelského dialogu,“ shrnul výhody produktu tzv. ICQ B2U vicepresident for business affairs Ofer Oved. „Atlas ICQ je pouze jednou ze série novinek, jež Atlas.cz připravil pro své uživatele v tomto roce,” řekl David Duroň. Dosavadní dílčí údaje o návštěvnosti portálu po zahrnutí ICQ jsou přesto podle něj asi trojnásobkem původních očekávání. Atlas se dosud podle NetMonitoru držel na hranici 1,4 milionu reálných uživatelů měsíčně.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.