Zrcadlo

21. 8. 2006 00:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

27_euroawk3.jpg
Párty oficiálně zahájili Lucie Vintrová (euroAWK) a Vojtěch Hlaváček (RZA Media).

27_euroawk1.jpg
Stylová obsluha plnila přání Daniely Thompsonové (Media service), Vojtěcha Hlaváčka (RZA Media), Vlaďky Prunerové (Media service) a Lenky Koberové (Médea).

27_euroawk4.jpg
Zřejmě nad možnostmi venkovní reklamy se zamýšlí Martin Mlýnek (Aegis media) ve společnosti Kateřiny Cimoradské a Markéty Kubálkové (Confidence Media).

27_euroawk2.jpg
Z terasy se hosté mohli kochat pražskými panoramaty. V popředí Michal Zakouřil (Initiative Media).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.