Zprávy na Primě bude moderovat Zárubová

1. 8. 2006 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hlavní zpravodajskou relaci soukromé televize Prima Zpravodajský deník bude od října moderovat dosavadní redaktorka České televize a moderátorka pořadu Události, komentáře Světlana Zárubová. Informovala o tom mluvčí Primy Jana Malíková. Změn ve zpravodajství chystá Prima více, zatím je však nechce příliš komentovat.
Letos třiatřicetiletá Zárubová vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, poté pracovala jako redaktorka deníku Mladá fronta Dnes a v ČTK. Od roku 1997 působí v České televizi. Mimo jiné loni nahradila moderátorku hlavní relace Události Jolanu Voldánovou v době, kdy Voldánová odešla na několikaměsíční mateřskou. Od loňského září byla Zárubová také krátce pověřena vedením redakce domácího zpravodajství ČT. Podle informací deníku Blesk by Zárubovou mohla v Událostech, komentářích nahradit dosavadní moderátorka pořadu Ekonomika na ČT24 Zuzana Opletalová nebo reportérka ČT Nora Fridrichová.
„Změn bude více, televizní diváci se mohou těšit na nový vizuál naší zpravodajské relace i na nový moderátorský tým. Momentálně se celá koncepce dolaďuje a finalizuje,“ uvedl šéfredaktor zpravodajství Primy Jiří Závozda. Zkoušek se mimo jiné zúčastnila i dřívější letitá tvář Novy Eva Jurinová a další adepti.
Prima vysílá svou hlavní večerní zpravodajskou relaci nejdříve ze tří celoplošných televizí, a to od 19:00; se zprávami o sportu a počasí trvá čtvrthodinu. Události České televize začínají v 19:15, Televizní noviny na Nově ještě o 15 minut později. Ze zpráv o sledovanosti vyplývá, že dlouhodobě mají v průměru nejvyšší sledovanost Televizní noviny, následují Události a Zpravodajský deník.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.