Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Zprávy na Primě bude moderovat Zárubová

Redakce MAM1. 8. 2006

Hlavní zpravodajskou relaci soukromé televize Prima Zpravodajský deník bude od října moderovat dosavadní redaktorka České televize a moderátorka pořadu Události, komentáře Světlana Zárubová. Informovala o tom mluvčí Primy Jana Malíková. Změn ve zpravodajství chystá Prima více, zatím je však nechce příliš komentovat.
Letos třiatřicetiletá Zárubová vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, poté pracovala jako redaktorka deníku Mladá fronta Dnes a v ČTK. Od roku 1997 působí v České televizi. Mimo jiné loni nahradila moderátorku hlavní relace Události Jolanu Voldánovou v době, kdy Voldánová odešla na několikaměsíční mateřskou. Od loňského září byla Zárubová také krátce pověřena vedením redakce domácího zpravodajství ČT. Podle informací deníku Blesk by Zárubovou mohla v Událostech, komentářích nahradit dosavadní moderátorka pořadu Ekonomika na ČT24 Zuzana Opletalová nebo reportérka ČT Nora Fridrichová.
“Změn bude více, televizní diváci se mohou těšit na nový vizuál naší zpravodajské relace i na nový moderátorský tým. Momentálně se celá koncepce dolaďuje a finalizuje,” uvedl šéfredaktor zpravodajství Primy Jiří Závozda. Zkoušek se mimo jiné zúčastnila i dřívější letitá tvář Novy Eva Jurinová a další adepti.
Prima vysílá svou hlavní večerní zpravodajskou relaci nejdříve ze tří celoplošných televizí, a to od 19:00; se zprávami o sportu a počasí trvá čtvrthodinu. Události České televize začínají v 19:15, Televizní noviny na Nově ještě o 15 minut později. Ze zpráv o sledovanosti vyplývá, že dlouhodobě mají v průměru nejvyšší sledovanost Televizní noviny, následují Události a Zpravodajský deník.

×

SachsenFonds prodává pražské obchodní centrum Slovanský dům

Starší článek

Sportovní zprávy iDnes na mobil zdarma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více