Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Značky Český Telecom a Eurotel začnou mizet během září

Redakce MAM21. 8. 2006

Telekomunikační firma Telefónica O2 začne měnit značky Český Telecom a Eurotel na nové označení O2 během září. Potvrdil to mluvčí firmy Martin Žabka. Přesný termín odmítl uvést. Podle něj bude změnu značky doprovázet nabídka nových služeb, mezi něž bude patřit televize přes pevnou linku.
Podle neoficiálních informací by měl být přechod na značku O2 postupný, a neuskuteční se tak během jediné noci, jako to bylo v případě změny mobilního operátora Oskar na Vodafone v únoru letošního roku. Postupně se bude nový vzhled objevovat například na vozovém parku, který tvoří několik tisíc aut.
Přestože oficiální značkou bude název původně britského mobilního operátora O2, ve většině firemních materiálů ji bude doprovázet i název Telefónica, která O2 i českého operátora vlastní.
Firemní barvou by měla být modrá, která má převládat i v nové značce. Nebudou chybět ani pro O2 typické bublinky. Náklady na změnu značky, včetně doprovodné reklamní kampaně, se podle odborníků vyšplhají na několik set milionů korun.
Telefónica O2 Czech Republic vznikla 1. července spojením dominantního provozovatele pevných linek Českého Telecomu a mobilního Eurotelu, ve kterém měl Telecom 100procentní podíl. Již při změně názvu firma uvedla, že přechod na společnou značku by měl být z převážné části hotov před koncem roku.
Telefónica koupila 51 procent v Českém Telecomu v loňském roce od státu za 82,6 miliardy korun a nyní v něm ovládá 70 procent. Firma má v ČR přes 2,8 milionu pevných linek a 4,77 milionu mobilních zákazníků.

×

Lidé v létě na internetu vyměnili práci za zábavu

Starší článek

Metro chystá další expanzi

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více