Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Výprodeje už ve Francii tak netáhnou

Redakce MAM4. 8. 2006

Končící letní výprodeje ve Francii potvrdily tendenci snižování zájmu spotřebitelů o ně. Vyplývá to ze zveřejněných statistik i z výroků odborníků ve francouzských médiích. Pařížská obchodní a průmyslová komora oznámila, že 45 procent pařížských obchodníků zaznamenalo během letošních výprodejů nižší tržby než loni, lepší výsledky hlásí jen 23 procent. Přesto jsou prý skoro tři pětiny z nich spokojeny, protože prodej se proti normálu zvýšil o deset až 30 procent.
Letošní výsledky ovlivnila podle odborníků mimořádná vedra právě v době výprodejů, ale snižování zájmu se přičítá hlavně takřka stagnující koupěschopnosti lidí.
Kromě toho působí na spotřebitele i to, že mnohé obchody praktikují velké slevy u zboží během celého roku, kdy – na rozdíl od výprodejů – není možné prodávat se ztrátou. Zákazníci proto vědí, že slevy na začátku výprodejů stále ještě umožňují obchodníkům zisk, a čekají až na opravdu poslední chvíli, i když řada obchodníků výprodeje rovnou zahajuje slevami až o 50 procent.
Výprodeje se ve Francii pořádají jednou v zimě a jednou v létě vždy na šest týdnů s možností prodloužení o dva a jsou přísně regulovány. Nynější končí v sobotu.
Ministerstvo financí zamýšlelo jejich reformu, která by mimo jiné umožnila pořádat je víckrát během roku, ale upustilo od toho vzhledem k rezervovanému postoji obchodníků i jejich resortního ministra Renauda Dutreile.

×

Japonské firmy budou společně vyvíjet nové internetové televizory

Starší článek

Hospodářské noviny rostou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více