Výběrové řízení Datartu ve finále

24. 8. 2006 11:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do užšího výběru postoupily agentury Fabrika a Publicis. Šanci na další spolupráci s obchodním řetězcem, který se specializuje na spotřební elektroniku, má i stávající reklamní agentura Datartu Tanagra.
Do užšího výběru vybralo vedení společnosti Datart dvě významné reklamní agentury na českém trhu – Fabrika a Publicis.
„Co se týče kvality zpracování zadaných úkolů, byly obě agentury velmi vyrovnané. Nyní se rozhodujeme na základě obchodních podmínek,“ upřesnil Jiří Černák, Marketing Director společnosti Datart.
Výběrového řízení se zúčastnilo celkem pět agentur. Vítěz tohoto klání doplní trojici stávajících komunikačních agentur: Mediavest, Ogilvy a Nantuko.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.