Obyvatelé Prahy se zřejmě brzy dočkají nového placeného deníku. Vydávat jej bude společnost Vltava-Labe-Press (VLP), která vydává desítky regionálních Deníků Bohemia a Deníků Moravia a také celostátní deník Šíp. Nový titul se bude podle informací ČTK jmenovat Pražský deník a první číslo by mělo vyjít nejpozději do začátku podzimu. Přesné datum startu však ještě není stanoveno.
Vydavatelství tak podle dostupných informací hodlá zaplnit mezeru týkající se Prahy na mapě svých regionálních titulů, která vznikla poté, co regionální Večerník Praha vydavatelství loni na podzim proměnilo v celostátní Šíp. Podle interních informací určených zaměstnancům VLP bude mít deník nové logo, které převezmou i ostatní regionální deníky.
Pražanům jsou kromě pražských regionálních příloh celostátních deníků věnovány v současné době i čtyři bezplatné deníky. Tři z nich – Metro, 24 hodin a Metropolitní expres – jsou rozdávány lidem ráno na různých místech Prahy, čtvrtý s názvem Kurýr chodí lidem přímo do schránek.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?