Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ve kterých hypermarketech nakupujete?

Redakce MAM14. 8. 2006

Bodují Tesco, Kaufland a Hypernova, na chvostu je Billa
Další z řady OMD Snapshot se zaměřil na oblast hyper- a supermarketů a na nákupy v nich. Studie byla realizována na aktivní populaci ČR, uživatelích internetu ve věku 12-69 let.
Ženy nakupují v hypermarketech ve větší míře než muži (s výjimkou Carefouru, Tesca a Hypernovy). Dále z demografického hlediska lze vypozorovat, že v řetězci Lidl a Kaufland nakupuje nejčastěji starší část populace nad 40 let, s čistým měsíčním osobním příjmem do 10 tis. Kč a lidé z měst do 20 tis. obyvatel. Pokud jde o řetězce Albert, Billa a Globus, zde nejvíce nakupují lidé z věkových skupin 20-49 let a s osobním příjmem 10-20 tis. Kč. Bohatší část populace s osobními příjmy nad 30 tisíc korun nakupují nejvíce v Tescu v porovnání s ostatními řetězci. Prodejny Plus a Coop navštěvují převážně lidé z menších měst do 20 tis. obyvatel, naopak Albert, Billu a Tesco navštěvují nejvíce obyvatelé z větších měst.
OMD Snapshot je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 600 lidí.


04obr_graf.jpg

×

Vedení ČP rozšíří náměstek pro marketing Pavel Řehák

Starší článek

Hrubé výdaje na reklamu v pololetí vzrostly na 24 miliard

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více