Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V soutěži Firemní médium roku čtyřikrát zvítězil T-Mobile

Redakce MAM11. 8. 2006

V sedmém ročníku soutěže Firemní médium roku 2005/2006 zvítězila čtyřikrát společnost T-Mobile. Celkem odborná porota udělila deset prvních cen v osmi kategoriích, ve dvou kategoriích naopak ceny neudělila, neboť se do nich nikdo nepřihlásil. Výsledky zveřejnili pořadatelé soutěže, agentury GoodCom a Dynamic Relations.
Mobilní operátor T-Mobile má podle poroty nejlepší firemní magazín pro zaměstnance, firemní brožuru a dvoje internetové stránky www.t-mobile.cz a www.t-press.cz. Kategorie věnovaná internetu měla letos celkem tři vítěze, tím třetím jsou stránky Zentivy www.zentiva.cz.
Nejlepší firemní magazín pro klienty má letos firma Boomerang Publishing, která pro Vodafone vyrábí titul Čilichili, v kategorii firemních novin zvítězila Škoda Auto. Za nejlepší časopis veřejné správy porota vyhlásila Rumburské noviny Městského úřadu Rumburk. První mezi audiovizuálními prezentacemi je ta od společnosti Simopt, část soutěže vyhrazenou pro výroční zprávy vyhrál Metrostav. Vítěze porota nevybrala v kategoriích intranet a firemní rádio, neboť se nikdo nepřihlásil.
Soutěž má podle cílů pořadatelů posloužit jako návod pro zlepšení kvality podnikových médií. Letos se do ní přihlásil menší počet firem a médií než loni. Počet přihlášených firem a organizací státní správy klesl o dvě na 26, počet soutěžících médií o jedno na 41. Předloni se soutěže zúčastnilo 47 firem a 15 organizací veřejné správy.
O vítězích rozhoduje porota, v níž zasedají odborníci na komunikaci a design. Letos byli členy například výtvarník Karel Haloun, Mikoláš Černý z Komory PR, publicista a komentátor Mladé fronty Dnes Vladimír Kučera a zástupci pořádajících agentur.
Porota hodnotí nejen strukturu článků v podnikových médiích, ale i důvěryhodnost a jazykovou úroveň sdělení, výtvarnou úroveň, typografii či práci s fotografiemi. Garantem soutěže je Typodesignclub a Komora PR.

×

Lidé nakupují drogerii hlavně ve specializovaných obchodech

Starší článek

V soutěži Firemní médium roku čtyřikrát zvítězil T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Monogram

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více