Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V soutěži Firemní médium roku čtyřikrát zvítězil T-Mobile

Redakce MAM11. 8. 2006

V sedmém ročníku soutěže Firemní médium roku 2005/2006 zvítězila čtyřikrát společnost T-Mobile. Celkem odborná porota udělila deset prvních cen v osmi kategoriích, ve dvou kategoriích naopak ceny neudělila, neboť se do nich nikdo nepřihlásil. Výsledky zveřejnili pořadatelé soutěže, agentury GoodCom a Dynamic Relations. Mobilní operátor T-Mobile má podle poroty nejlepší firemní magazín pro zaměstnance, firemní brožuru a dvoje internetové stránky www.t-mobile.cz a www.t-press.cz. Kategorie věnovaná internetu měla letos celkem tři vítěze, tím třetím jsou stránky Zentivy www.zentiva.cz.
Nejlepší firemní magazín pro klienty má letos firma Boomerang Publishing, která pro Vodafone vyrábí titul Čilichili, v kategorii firemních novin zvítězila Škoda Auto. Za nejlepší časopis veřejné správy porota vyhlásila Rumburské noviny Městského úřadu Rumburk. První mezi audiovizuálními prezentacemi je ta od společnosti Simopt, část soutěže vyhrazenou pro výroční zprávy vyhrál Metrostav. Vítěze porota nevybrala v kategoriích intranet a firemní rádio, neboť se nikdo nepřihlásil. Soutěž má podle cílů pořadatelů posloužit jako návod pro zlepšení kvality podnikových médií. O vítězích rozhoduje porota, v níž zasedají odborníci na komunikaci a design. Letos byli členy například výtvarník Karel Haloun, Mikoláš Černý z Komory PR, publicista a komentátor Mladé fronty Dnes Vladimír Kučera a zástupci pořádajících agentur.
Porota hodnotí nejen strukturu článků v podnikových médiích, ale i důvěryhodnost a jazykovou úroveň sdělení, výtvarnou úroveň, typografii či práci s fotografiemi. Garantem soutěže je Typodesignclub a Komora PR.*

×

V soutěži Firemní médium roku čtyřikrát zvítězil T-Mobile

Starší článek

Vedení ČP rozšíří náměstek pro marketing Pavel Řehák

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více