Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

V minulém týdnu stouply podíly na sledovanosti pouze Nově

Redakce MAM10. 8. 2006

Podíly na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den v minulém týdnu stouply pouze stanici Nova. V obou sledovaných časech naopak mírný pokles zaznamenaly stanice ČT1, ČT24 a ČT4 Sport. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 a 23:00 stoupl podíl Novy o čtyři desetiny bodu na 43,6 procenta. Podíl Primy zůstal stejný jako o týden dříve, tedy 18,3 procenta. ČT1 si pohoršila o dvě setiny na 25,4 procenta, ČT2 pak o čtyři desetiny na 6,2 procenta. Pokles zaznamenaly i ČT24, a to o sedm setin na 0,13 bodu, a ČT4 Sport, jehož podíl byl 0,09, tedy poloviční oproti týdnu předtím.
Podíl Novy na celodenní sledovanosti stoupl o dvě desetiny na 40,9 procenta. O čtyři desetiny si polepšila ČT2, její podíl byl 7,7 procenta. Další čtyři stanice zaznamenaly pokles. V případě ČT1 to bylo o půl bodu na 23,1 procenta, podíl ČT24 se snížil o šest setin na 0,22 bodu, podíl ČT4 Sport byl nižší o čtyři setiny a jeho podíl pak 0,1 bodu. Prima si pohoršila o desetinu bodu na 20,3 procenta.
Celkem 19 z 20 nejsledovanějších pořadů minulého týdne odvysílala Nova, jednoho zástupce v Top 20 má ČT1. Nejvíce lidí zhlédlo nedělní Televizní noviny na Nově, bylo jich 2,7 milionu, tedy 31,8 procenta všech dospělých v ČR. Z nabídky ČT1 měl největší diváckou kulisu zábavný sobotní pořad To je šoubyznys (1,6 milionu), což v Top 20 znamenalo 18. příčku.
Na Primě si nejvíce lidí opět vybralo další, úterní díl druhé řady ságy Rodinná pouta (asi 1,25 milionu). Na ČT2 si nejvíce lidí vybralo dokument z cyklu BBC s názvem Had (přes půl milionu).

×

ČT: “A po večerníčku si řekneme něco o erekci”

Starší článek

Fastfoodovým řetězcům se v Praze daří

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více