UPC zvýšila počet přípojek k internetu

21. 8. 2006 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemská kabelová firma UPC zvýšila v pololetí meziročně počet přípojek k vysokorychlostnímu internetu o polovinu na 91 000. Uvedla to mateřská firma Liberty Global na svých stránkách. Konkurenční Telefónica O2, dříve Český Telecom, ve stejném období zvýšila počet připojení přes ADSL o 136 procent na 386 000 přípojek. Počet předplatitelů kabelové televize a satelitního příjmu UPC se proti loňskému pololetí zvýšil o 7,5 procenta na 414 000. V letošním druhém čtvrtletí společnost začala nabízet telefonování přes kabelovou síť, které na konci června využívalo 1600 zákazníků. UPC nedávno oznámila, že koupí druhou největší tuzemskou kabelovou firmu Karneval za zhruba devět miliard korun. Vznikne tak firma se zhruba 800 000 zákazníky s tržním podílem 80 procent. Fúzi ještě musí schválit ÚOHS.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení