Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tvůrce SuperStar zvažuje vstup na český trh

Redakce MAM7. 8. 2006

Jedna z největších televizních produkčních společností na světě, Fremantle Media, která stojí za známými formáty American Idol (Česko hledá SuperStar) nebo The Apprentice, se možná objeví na českém trhu. “Nevylučujeme, že společnost Fremantle Media zde založí vlastní produkční společnost, případně koupí již existující firmu na trhu,” sdělila regionální manažerka Fremantle Media Andrea Gavačová.
Na českých obrazovkách se dosud objevily dvě série SuperStar, které odvysílala Nova. Stejná stanice od září chystá třetí řadu, konkurenční Prima zase od 28. srpna nasadí soutěžní reality show Fremantle Media nazvanou 5 proti 5 (v originále Family Feud).
Zatímco SuperStar si Nova produkuje sama, 5 proti 5 bude pro Primu vyrábět česká společnost Frmol. Ta již pro druhou komerční televizi vyráběla talk show Tomáše Hanáka Vodopád, pro Českou televizi zase cestopisný pořad Na cestě.
Fremantle Media již vlastní pobočky v Berlíně, Římě, Madridu, Paříži, Los Angeles, Sydney, naposledy expandovala do Polska, kde místní společnost Fremantle Polska kromě polské verze SuperStar vyrábí i denní seriál Na Wspólnej pro stanici TVN nebo další seriály pro veřejnoprávní TVP.
“Pokud bychom v Česku založili vlastní produkční společnost, pak bychom veškeré formáty z našeho katalogu produkovali a televizím dodávali vyrobené na klíč,” dodala Gavačová.
Rozhodne-li se Fremantle k expanzi na český trh, bude již druhým velkým světovým hráčem. V září by v Praze měla otevřít pobočku společnost Strix, kterou vlastní spolumajitel Primy, švédský koncern MTG.

Hospodářské noviny, 7.8.2006, autor: Aleš Borovan

×

Telekomunikační firma Volný má novou mluvčí

Starší článek

Polovina lidí EU může s úřady jednat po internetu, v ČR třetina

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více