Tesco nabídne možnost nákupů přes internet u dalšího zboží

31. 8. 2006 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britský maloobchodní řetězec Tesco dá svým zákazníkům od příštího týdne možnost nakupovat přes internet dalších až 8000 položek nepotravinářského zboží. Tesco se k agresivní propagaci nákupů po internetu rozhodlo v době, kdy průzkumy ukazují, že počet Britů, kterým se nechce nikam chodit a nakupují od počítače, dramaticky roste.
Zda a kdy budou moci rozšířené nabídky nákupů přes internet využívat také zákazníci českého Teska zatím není jasné.
Britové tak budou mít nyní k dispozici řadu zboží, počínaje digitálními fotoaparáty a pohovkami konče. Díky nové webové stránce tak bude Tesco v nabídce on-line nákupů konkurovat svému rivalovi Argos, který se v Británii zaměřuje na diskontní nákupy. Tesco tak bude mít lepší pozici i proti ryze internetovým obchodům, jako je třeba Amazon UK.
„Všechny průzkumy, které jsme si udělali, ukazují na to, že v dlouhodobé perspektivě se bude nakupovat on-line,“ řekl na tiskové konferenci ředitel strategie Teska Andrew Higginson.
Rozšířená nabídka nákupů bude pro britské občany k dispozici díky spuštění nové stránky Tesco Direct. Řetězec přichází s novou nabídkou v době, kdy růst tržeb za zboží prodané po internetu je v Británii desetkrát silnější než růst tržeb za zboží prodané klasickou cestou v obchodech. Tato data zveřejnila organizace Interactive Media in Retail Group (IMRG).
IMRG sleduje prodej zboží elektronickými kanály a podle její nejnovější zprávy se nyní začíná promítat do praxe snaha obchodníků mohutně investovat do nabídky služeb. Obchodníci začali s investicemi už na přelomu let 2004 a 2005.
Služba Tesco Direct bude v plném provozu od 6. září a bude fungovat spolu s webovou stránkou tesco.com, přes kterou se dají už teď on-line nakupovat potraviny. Přes tuto stránku Tesco loni vykázalo tržby kolem jedné miliardy liber (přes 40 miliard Kč).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení