Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Tesco je větší, tlačí ceny dolů

Redakce MAM10. 8. 2006

Obchodní řetězec Tesco v těchto dnech vede ostrá jednání se svými dodavateli. Chce po nich, aby šli s cenou potravin dolů.
Jako důvod uvádí, že po převzetí konkurenta Carrefour jim nabízí větší plochu, na které jejich zboží prodává.
Tesco žádá slevu až do výše šesti procent ceny. “Toto je nabídka v rámci rozšiřování obchodní sítě. Nabídli jsme proto možnost rozšíření prodejních možností, zvýšení tržeb, a tedy i zisků našim dodavatelům,” vysvětluje tisková mluvčí Tesca Jana Matoušková.
Řada dodavatelů ovšem nechce na další snížení cen přistoupit. Automaticky totiž už zaplatili poplatky za jedenáct obchodních domů jako za nově postavené. Tam se poplatky pro dodavatele s tržbami několik desítek miliónů korun pohybují okolo sto tisíc korun.
Požadavky Tesca odmítají například mlékárny, mezi nimi i ta největší, Madeta. “Těch šest procent nemůže normální podnik ekonomicky vydržet. Odeslali jsme Tescu stanovisko, zatím se naši partneři neozvali. Myslím, že to nakonec bude škoda pro obě strany,” říká šéf Madety Milan Teplý.
Tesco není jediný řetězec, který přišel po spojení s jinou firmou s tlakem na ceny. Podobné poplatky loni vybíral i Ahold, který do své sítě Albertů přidal prodejny Julius Meinl.

Hospodářské noviny, 10.8.2006

×

Sledovanost TV – 31. týden 2006 (31.7. – 6.8.)

Starší článek

V minulém týdnu stouply podíly na sledovanosti pouze Nově

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více