Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Telefónica O2 začala lidi připravovat na změnu značek

Redakce MAM25. 8. 2006

Náklady na celou kampaň, která naplno odstartuje zřejmě příští týden, se podle odborníků vyšplhají na několik set milionů korun. K přípravné fázi firma podle Žabky využije televizi, tisková média, internet i venkovní reklamní plochy.
“Pro společnost Telefónica O2 se při přípravách kampaní, které souvisejí s rebrandingem (změnou značky), podílely jak současné agentury, se kterými společnost spolupracuje, tak londýnská agentura VCCP, která dohlížela na aktivity při zavádění značky O2 ve všech státech, kde společnost působí,” řekl mluvčí společnosti Martin Žabka.
Hlavním motivem inzerce budou, stejně jako v jiných zemích, bublinky ve vodě symbolizující kyslík, tedy O2, a heslo “Nový proud v komunikaci”. Firma využije i některé méně tradiční formy, podle nedávných informací v médiích si například pro reklamu hodlá pronajmout pražský Štefánikův most.
Změna na O2, doprovázené logem Telefóniky, bude postupná. Změní se vzhled firemních prodejen, budov, několika tisíc aut společnosti, ale i všech písemností a internetových stránek. V souvislosti se změnou si společnost zaregistrovala několik desítek internetových domén.
Český Telecom, ze kterého Telefónica O2 vznikla, utratil za předchozí změnu značky z SPT Telecom více než 200 milionů korun. Mobilní operátor Vodafone zaplatil za změnu z Oskara letos v únoru ještě vyšší částku a stovky milionů stálo i přejmenování RadioMobilu na T-Mobile v roce 2002.
Telefónica ovládla Český Telecom loni, kdy koupila od státu 51 procent akcií a během několika měsíců zvýšila svůj podíl na 70 procent. Letos v polovině roku se Telecom sloučil s dceřiným mobilním operátorem Eurotel pod společnost s názvem Telefónica O2 Czech Republic, která ale dál používala značky Český Telecom a Eurotel.

×

AOL nabídne stahování filmů ze čtyř studií v Hollywoodu

Starší článek

Sledovanost TV – 33. týden 2006 (14.8. – 20.8.)

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více