Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Styl/Kabo přilákaly víc zahraničních firem

Redakce MAM24. 8. 2006

Srpnové mezinárodní veletrhy módy Styl/Kabo přilákaly na brněnské výstaviště zhruba o třetinu víc zahraničních vystavovatelů než předchozí akce letos v únoru. Firmy z ciziny mají větší zájem o střední Evropu, řekla mluvčí módních veletrhů Jarmila Jelínková. Své zboží prezentovalo 684 společností z 27 zemí. Na pokladnách se podle předběžných výsledků prodalo 16 700 vstupenek, téměř stejně jako minule.
Tradičně větší zájem je mezi vystavovateli o Styl. Třídenní výstavní akci doplňoval maraton 30 módních přehlídek pro sezonu jaro/léto 2007. Vedle trendů a novinek se letos nově představily i textilní firmy z Řecka a indičtí výrobci, kteří podle indické průmyslové asociace uvažují o tom, že by do Evropy dovážely své zboží přes Česko.
Na výstavišti ani tentokrát nechybělo fórum trendů s novinkami v textilních materiálech nebo kolekce šperků. Odborná porota ocenila nejen nejlepší exponáty veletrhu, ale i mladé módní návrháře. Titul Top Styl designer převzaly po Slovence Andree Kvasnicové Eva Brzáková a Markéta Vinglerová za svou kolekci Grand tour.
Styl/Kabo jsou největší módní veletrhy ve střední Evropě. Mají svoji zimní a letní verzi. Od příštího února je čeká proměna. Přibude samostatný veletrh kosmetiky a image Cosmetics a projekt Clutex, který bude prezentovat firmy sdružené v českém textilním klastru. Veletrhy Brno tak chtějí přispět ke zlepšení situace v textilním a oděvním průmyslu.
Tržby českých oděvních podniků v letošním prvním pololetí oproti stejnému období loni podle předběžných výsledků klesly o šestinu na 5,07 miliardy. Textilní firmy si pohoršily o čtyři procenta na 23,08 miliardy. Zhruba 750 českých textilních a oděvních společností koncem letošního června zaměstnávalo skoro 63 000 lidí, o šest procent méně než koncem roku 2005.

×

Výběrové řízení Datartu ve finále

Starší článek

Hrubé výdaje na TV reklamu v červenci: 1,2 miliardy Kč

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více