Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Stanice MTV expanduje do webového byznysu

Redakce MAM16. 8. 2006

Zájem velkých mediálních koncernů o internetový byznys neustává. Po Murdochově News Corporation, která loni koupila společnost Myspace.com, se k podobnému kroku odhodlala síť hudebních televizí MTV Networks, patřící koncernu Viacom. V uplynulém týdnu koupila firmu Atom Entertainment, která provozuje čtyři internetové stránky s jednoduchými hrami nebo videoklipy a krátkými filmy.
“Tento obchod je zcela ve shodě s naší strategií více se věnovat internetovému podnikání,” uvedl viceprezident Viacomu Tom Freston. MTV Networks za novou akvizici zaplatila 200 miliónů dolarů, o 380 miliónů méně než News Corporation za Myspace.com.
MTV již v předchozích měsících koupila zábavní webové portály IFilm.com, Neopets.com nebo GameTrailers.com. Viacom se tak snaží zachytit nárůst investic zadavatelů reklamy do webového prostoru. Podle výzkumné agentury TNS Media Intelligence trh internetové reklamy v USA v loňském roce rostl o 13 procent na 8,3 miliardy dolarů. S novou akvizicí MTV Networks doufá, že by její webové impérium mohlo přilákat až 50 miliónů uživatelů internetu.
Stránky jako Myspace.com, Youtube.com nebo Last.fm jsou mezi mladými lidmi, hudebními kapelami či nezávislými filmaři čím dál populárnější. Běžným uživatelům umožňují setkávat se s lidmi podobných zájmů, umělcům zase seznámit se svou prací širokou internetovou komunitu bez zprostředkování nahrávacích firem nebo filmových studií.
Takto loni například získala nahrávací smlouvu britská kapela Arctic Monkeys, která zdarma umístila na web několik svých písní. Její letošní debutové album se pak stalo nejrychleji se prodávající nahrávkou na ostrovním hudebním trhu.

Hospodářské noviny, 16.8.2006, autor: Aleš Borovan

×

Sýry Apetitto se mění na Smetanito

Starší článek

Obchodním ředitelem Primy Frolec

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více