Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Seriály oceněné Emmy zatím čeští diváci příliš neznají

Redakce MAM29. 8. 2006

V Americe je vysílají i několik let, získávají nejprestižnější televizní trofeje, prodávají se do celého světa, ale v Česku je zatím nikdo nezná – s výjimkou majitelů satelitních a kabelových přípojek.
Zatímco druhořadé jihoamerické telenovely se do českého vysílání dostávají kontinuálně a německé kriminálky vysílají české a německé stanice téměř současně, na kvalitní americké seriály musí tuzemský divák dlouho čekat. Desperate Housewives se vysílají třetí sezónu, Prima se právě chystá uvést první sérii. Do podzimního schématu zase zařadila první řadu v Americe už kultovní série Lost – Ztraceni konkurenční Nova.
Zato například o povedeném satirickém seriálu The Office, který letos na ceremoniálu Emmy Awards posbíral pět trofejí, zřejmě ještě programoví šéfové neslyšeli. Zatím nezareagovala ani Česká televize, která se nových amerických projektů nikdy nebála: na veřejnoprávních kanálech Češi téměř záhy po světové premiéře viděli Sex ve městě, Přátele nebo vtipný britský “pohřebácký” seriál Six Feet Under, dodnes vysílaný na ČT2 pod názvem Odpočívej v pokoji.
České stanice některé povedené projekty občas “utopí” i prostřednictvím vysílacího času. A kvůli nízké sledovanosti pak už logicky nemají zájem o další řadu. V Česku bylo tak krátce vysíláno Západní křídlo, Will & Grace i Rodina Sopranů. V USA se nové série těchto projektů točí dodnes, zmíněná trojice znovu triumfovala i v noci na včerejšek.
Někdy se však nové americké projekty do vkusu českých diváků jednoduše netrefí. “Seriál 24 hodin z hlediska sledovanosti nesplnil naše očekávání,” uvedla Veronika Šmítková, mluvčí televize Nova. Ta v minulých letech odvysílala tři řady této série, český divák jí však na chuť nepřišel.
“Nákup dalších řad už neplánujeme,” uvedla Šmítková. Podle ní si diváci Novy víc než seriál 24 oblíbili uzavřenější epizody žánrově blízkých projektů Kobra 11 či Kriminálka Miami.

Hospodářské noviny, 29.8.2006, autor: (iz)

×

AdWords nelze zkopírovat do všech detailů

Starší článek

Vydavatel Respektu snížil ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více