Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Šéfredaktorem Haló novin Pavel Šafránek

Redakce MAM3. 8. 2006

Novým šéfredaktorem deníku Haló noviny se stal Pavel Šafránek. Předchozí šéfredaktorka Miroslava Moučková se na jaře funkce vzdala poté, co byla poslanci v březnu zvolena do Rady ČTK. Šafránek byl do funkce uveden 1. srpna generálním ředitelem vydavatelské společnosti Futura a zároveň členem výkonného výboru ÚV KSČM Milanem Špásem, uvedl deník ve svém středečním vydání. Předchozí čtyři měsíce byla řízením redakce po odchodu Moučkové pověřena Hana Škorpilová.
Jak Šafránek uvedl v editorialu středečního vydání Haló novin, před více než 15 lety stál u zrodu tohoto deníku. Úkol vést redakci považuje podle svých slov za nelehký i proto, že je v pořadí asi desátým šéfredaktorem listu. “A v době permanentně se zostřujících útoků na vše, co jen trochu zavání levicovostí, natož komunistickým přístupem, stále těžší,” napsal.
“Pokud jsou přitom Haló noviny vnímány jako v podstatě jediný vyhraněně levicový deník, navíc nemající za sebou žádný zahraniční kapitál, pak je být na co hrdý a stojí zato pracovat na rozšiřování jejich působnosti a vlivu,” dodal. Deník je považován ze blízký komunistické straně, členem představenstva vydavatelství Futura je například poslanec Václav Exner.
Průměrný prodaný náklad deníku Haló noviny není ověřován Kanceláří ověřování nákladu ABC ČR. Podle výsledků průzkumu čtenosti společnosti Gfk a Median za druhé pololetí loňského roku četlo Haló noviny v průměru 43.000 čtenářů na vydání, což bylo v té době nejméně ze sedmi celostátních deníků, které se v průzkumu objevily.

×

Webcast na zpravodajském serveru iHNed.cz

Starší článek

Webcast na zpravodajském serveru iHNed.cz

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více