Rozloučíme se s pražskou Cayenne?

21. 8. 2006 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cayenne Communications, česká pobočka německé síťové agentury Cayenne (v níž má podíl skupina Dentsu), má podle mnoha zdrojů z reklamní branže svůj konec jistý. Spekulaci o uzavření pražské pobočky zveřejnila na svých internetových stránkách minulý týden i rakouská verze týdeníku Horizont. Příčinou konce této agentury je ztráta jediného a klíčového klienta – Škody Auto. Radka Čihulková z marketingového oddělení automobilky pro M&M pouze potvrdila, že smlouva s agenturou Cayenne na konci roku vyprší. Marketingový manažer Škody Auto Marcal Farreras ovšem zatím s oficiálním stanoviskem firmy k celé záležitosti vyčkává. Podle Horizontu stojí právě Farreras za ukončením spolupráce s Cayenne, před kterou automobilka dává stále více přednost německé pobočce síťové agentury Leagas Delaney, která pro Škodovku dosud vymýšlela reklamu pro modelovou řadu Superb. Wilfried Klanke z Cayenne Düsseldorf dále rovněž podle Horizontu uvedl, že v současnosti probíhají jednání pražské pobočky s jedním potenciálním klientem, na nichž závisí budoucnost 30 zaměstnanců agentury. Informace Horizontu se však podle stanoviska pražské Cayenne nezakládají na pravdě, jak M&M sdělila Markéta Koksálová, která zodpovídá za PR agentury. Ta zatím o dalších krocích informovat nebude, komentář k situaci přísluší podle jejího ředitele Thorstena Juxe pouze Škodě Auto.
V Cayenne Communications proběhly na začátku roku a na jaře zásadní personální změny. Philipa Riefenstahla ve vedoucí pozici vystřídal Thorsten Jux. V březnu pak agenturu opustil kreativní ředitel Lester Tulett (dnes ag. Kaspen), jehož nahradili angličtí kreativci Paul Surety a Luke Kelly. Krátce nato byla v agentuře také zrušena pozice manažera pro nový byznys.

-Martina Trymlová-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.