Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Rozloučíme se s pražskou Cayenne?

Redakce MAM21. 8. 2006

Cayenne Communications, česká pobočka německé síťové agentury Cayenne (v níž má podíl skupina Dentsu), má podle mnoha zdrojů z reklamní branže svůj konec jistý. Spekulaci o uzavření pražské pobočky zveřejnila na svých internetových stránkách minulý týden i rakouská verze týdeníku Horizont. Příčinou konce této agentury je ztráta jediného a klíčového klienta – Škody Auto. Radka Čihulková z marketingového oddělení automobilky pro M&M pouze potvrdila, že smlouva s agenturou Cayenne na konci roku vyprší. Marketingový manažer Škody Auto Marcal Farreras ovšem zatím s oficiálním stanoviskem firmy k celé záležitosti vyčkává. Podle Horizontu stojí právě Farreras za ukončením spolupráce s Cayenne, před kterou automobilka dává stále více přednost německé pobočce síťové agentury Leagas Delaney, která pro Škodovku dosud vymýšlela reklamu pro modelovou řadu Superb. Wilfried Klanke z Cayenne Düsseldorf dále rovněž podle Horizontu uvedl, že v současnosti probíhají jednání pražské pobočky s jedním potenciálním klientem, na nichž závisí budoucnost 30 zaměstnanců agentury. Informace Horizontu se však podle stanoviska pražské Cayenne nezakládají na pravdě, jak M&M sdělila Markéta Koksálová, která zodpovídá za PR agentury. Ta zatím o dalších krocích informovat nebude, komentář k situaci přísluší podle jejího ředitele Thorstena Juxe pouze Škodě Auto.
V Cayenne Communications proběhly na začátku roku a na jaře zásadní personální změny. Philipa Riefenstahla ve vedoucí pozici vystřídal Thorsten Jux. V březnu pak agenturu opustil kreativní ředitel Lester Tulett (dnes ag. Kaspen), jehož nahradili angličtí kreativci Paul Surety a Luke Kelly. Krátce nato byla v agentuře také zrušena pozice manažera pro nový byznys.

-Martina Trymlová-

×

Seat vybírá reklamku

Starší článek

Novinky.cz s personálním obsahem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více