Reklamní agentura Kaspen vypověděla smlouvu Vodafonu
Reklamní agentura Kaspen vypověděla smlouvu svému největšímu klientovi, mobilnímu operátoru Vodafone CR. Jako důvod firma uvedla kulturní rozdíly mezi oběma společnostmi, uvedl server Czech Business Weekly. Kaspen měl s Vodafonem smlouvu do konce letošního roku.
Podle mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského firma s agenturou Kaspen spolupracovala od začátku roku 2003. “Během tohoto období pro nás agentura pracovala vždy naprosto profesionálně a vzájemné vztahy byly více než korektní,” sdělil Hrabovský s tím, že Vodafone hodlá pozměnit současný styl, využít vtipu a tradiční české vynalézavosti bývalého Oskara a tím posílit značku Vodafone na českém trhu. “Máme již připraveno výběrové řízení, do něhož pozveme všechny významné hráče a všem dáme rovnou šanci. V případě, že by se Kaspen chtěl zúčastnit, rádi je přivítáme,” dodal.
Ukončení smlouvy přichází v době, kdy do ČR zamířila společnost JWT, která s Vodafonem spolupracuje celosvětově. JWT donedávna v ČR působila jako Ark Thompson, ale svou pobočku restrukturalizovala a tento měsíc otevřela novou kancelář JWT. Tento krok měl údajně přijít po neúspěšném pokusu získat Kaspen.
Vodafone je nejmladší a nejmenší tuzemský mobilní operátor s 2,2 milionu zákazníků.