Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Radiokomunikace přestanou používat značku Bluetone

Redakce MAM29. 8. 2006

Telekomunikační firma Radiokomunikace přestane po čtyřech letech používat značku Bluetone a vrátí se k osvědčenému názvu České radiokomunikace. Firma nebude používat ani značku Tele2, kterou získala po koupi společnosti letos na jaře, uvedl marketingový ředitel Miroslav Semrád.
Radiokomunikace zavedly značku Bluetone při vstupu na trh domácností na konci roku 2002. Její znalost však podle nedávného průzkumu byla proti původnímu názvu České radiokomunikace méně než poloviční.
Firma, která má po spojení s Tele2 450 000 zákazníků, se chce na domácnosti více zaměřit s nabídkou telefonování, vysokorychlostního internetu a dalších služeb na bázi pronájmu linek od Telefóniky O2. V polovině příštího roku by měla mít přístup k 60 procentům pevných linek.
Na začátku roku 2006 se společnost chystá nabídnout televizní vysílání přes internet. Podle Semráda se Radiokomunikace nyní rozhodují mezi nabídkou filmů na přání a televizí přes internet. “Byl by to ale spíše doplněk digitálního terestrického vysílání,” dodal.
Od září začnou Radiokomunikace nabízet novou službu pod názvem Premium Telefon, která za měsíční paušál 772 korun nabízí bezplatné volání do pevných sítí v ČR a připojení k internetu přes ADSL o rychlosti 64 kbit/s.
Radiokomunikace chtějí do konce roku prostřednictvím pronájmu linek Telefóniky získat 22 000 zákazníků. Tržby společnosti, která je také dominantním poskytovatelem rozhlasového a televizního vysílání, by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun.

×

Pravidla pro udělení Klasy přísnější

Starší článek

Burketová odchází na NKÚ

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více