Radiokomunikace přestanou používat značku Bluetone

29. 8. 2006 13:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Telekomunikační firma Radiokomunikace přestane po čtyřech letech používat značku Bluetone a vrátí se k osvědčenému názvu České radiokomunikace. Firma nebude používat ani značku Tele2, kterou získala po koupi společnosti letos na jaře, uvedl marketingový ředitel Miroslav Semrád.
Radiokomunikace zavedly značku Bluetone při vstupu na trh domácností na konci roku 2002. Její znalost však podle nedávného průzkumu byla proti původnímu názvu České radiokomunikace méně než poloviční.
Firma, která má po spojení s Tele2 450 000 zákazníků, se chce na domácnosti více zaměřit s nabídkou telefonování, vysokorychlostního internetu a dalších služeb na bázi pronájmu linek od Telefóniky O2. V polovině příštího roku by měla mít přístup k 60 procentům pevných linek.
Na začátku roku 2006 se společnost chystá nabídnout televizní vysílání přes internet. Podle Semráda se Radiokomunikace nyní rozhodují mezi nabídkou filmů na přání a televizí přes internet. „Byl by to ale spíše doplněk digitálního terestrického vysílání,“ dodal.
Od září začnou Radiokomunikace nabízet novou službu pod názvem Premium Telefon, která za měsíční paušál 772 korun nabízí bezplatné volání do pevných sítí v ČR a připojení k internetu přes ADSL o rychlosti 64 kbit/s.
Radiokomunikace chtějí do konce roku prostřednictvím pronájmu linek Telefóniky získat 22 000 zákazníků. Tržby společnosti, která je také dominantním poskytovatelem rozhlasového a televizního vysílání, by měly vzrůst z loňských 2,3 miliardy na tři miliardy korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.