Rada rozdala další pokuty

4. 8. 2006 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila Primě tři pokuty po 200 000 korunách za druhou řadu její reality show VyVolení. Zároveň dala pokutu i České televizi 100 000 korun za to, že podle názoru rady ČT nedodržela povinnost poskytovat objektivní a vyvážené informace. Obě televize nechtějí pokuty nyní komentovat a počkají na písemné oficiální vyjádření rady, řekli zástupci Primy a ČT.
V případě VyVolených stejně jako u první řady má rada za to, že díly odvysílanými 1., 3. a 4. března mohla Prima ohrozit mravní, fyzický a psychický vývoj dětí a mladistvých, neboť před 22:00 odvysílala podle rady nevhodné záběry.
Kvůli přílišné vulgaritě a erotickým momentům pokutovala rada v minulosti nejen Primu, ale i Novu za její reality show Big Brother. Výše pokut u Novy byla ještě vyšší než u Primy. Nova se také proti pokutám v celkové výši 43,3 milionu korun odvolala k soudu, který již rovněž část pokut ve výši 17 milionů zrušil.
Česká televize podle rady porušila zákon 23. února, když odvysílala na ČT1 od 17:00 pořad Případ pro reportérku – Přepadení v Ledenicích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.