Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Přímí prodejci kosmetiky míří na asijský kontinent

Redakce MAM10. 8. 2006

Prodejcům krásy se daří. Zejména poté, co si v poslední době našli nový prostor ke své expanzi, a to v Asii. Díky tomu si polepšila švédská kosmetická společnost Oriflame, která zaznamenala v druhém čtvrtletí letošního roku prudký nárůst zisku o dvacet dva procent.
Na východ spoléhá i přímý prodejce kosmetiky, americká firma Amway. A doufá přitom, že jí díky tomu vzrostou stagnující zisky. Naopak jednička v přímém prodeji Avon už na tomto kontinentu působí.
Jak informovala agentura Bloomberg, Oriflame vsadil na rozvíjející se trhy. Vložil peníze do nových produktů, které pak začal prodávat v domácnostech ve Vietnamu, ale nově také v Rusku. Oriflame se pro tuto část světa rozhodl proto, že mu zde kyne velká naděje na úspěch: pro přímý prodej kosmetiky jsou zde výhodné podmínky. Představuje totiž alternativu nedostatečnému počtu kamenných obchodů. Tento jeho tah společnosti dopomohl k tomu, že jí ve druhém čtvrtletí vzrostl čistý zisk na 27,98 miliónu dolarů, což je v přepočtu 616 miliónů korun. Oproti loňskému období je to vzestup o 22 procent. Jak dále napsala agentura Bloomberg, zisk chce firma vložit do přípravy katalogu, ve kterém bude v pětatřiceti zemích nabízet šest set svých produktů.
Co se týče budoucích plánů, má společnost Oriflame také jasno. Podle finančního ředitele Kevina Kennyho se chystá společnost zaútočit na čínský trh a získat tam licenci na přímý prodej svých výrobků.
Své místo na trhu přímého prodeje s kosmetikou si drží také americká firma Amway, která už třicet let operuje na malajském trhu. Ve druhém čtvrtletí dosáhla společnost zisku téměř čtyř miliard dolarů. Zisk na konci roku však za poslední tři roky nepřekročil čtrnáct miliónů dolarů, a proto se Amway rozhodla, že proti konkurenci začne bojovat. Tento rok zahájila masívní útok na Tchaj-wan. Tamější přímý obchod oživila tím, že poprvé představila své prodejce přes televizní obrazovky. Navíc se chystá ještě tento rok představit 27 svých nových produktů.
Nejvýznamnějším osobním prodejcem kosmetiky je společnost Avon. Té se ale ve druhém čtvrtletí nedařilo. Bylo to hlavně kvůli snížení počtu zaměstnanců a dalším restrukturalizačním opatřením. Zisk firmy dosáhl pouze 150,9 miliónu dolarů. Oproti loňskému období to byl propad o 54 procent.


060810_17.gif


Hospodářské noviny, 10.8.2006, autor: Lenka Marianová

×

Sledovanost TV – 31. týden 2006 (31.7. – 6.8.)

Starší článek

V minulém týdnu stouply podíly na sledovanosti pouze Nově

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více