Prima zvažuje moderování zpráv ve dvojicích

3. 8. 2006 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Prima uvažuje o tom, že i její hlavní zpravodajskou relaci bude uvádět dvojice moderátorů, zatímco dosud Zpravodajský deník uvádí jedna moderátorka. Řekla to mluvčí Primy Jana Malíková. Prima hodlá od podzimu podrobit zpravodajství řadě změn, bývalý moderátor TV Nova Pavel Zuna však mezi posilami nebude. „Nebyl na kamerových zkouškách a o jeho angažování jsme s Pavlem Zunou nejednali,“ řekla mluvčí Primy Jana Malíková. Svůj nástup na Primu popřel i Zuna.
Malíková tak odmítla informace středečního Blesku, podle kterého byl nástup jedné z nejpopulárnějších tváří Novy a dříve i České televize již hotovou věcí. Zuna měl podle Blesku moderovat zprávy se Světlanou Zárubovou, která na Primu přechází z ČT. „Zárubová je jediná potvrzená moderátorka,“ dodala Malíková. Kamerových zkoušek se zúčastnila například i další bývalá tvář z Novy a dnešní mluvčí motolské nemocnice Eva Jurinová.
Zuna skončil na Nově v červnu a dosud nedal najevo, kam jeho další profesní kroky povedou. Informace o svém nástupu na Primu ale popřel. „Já jsem s nikým z Primy nemluvil, na ničem nejsem domluvený. Je to klasická kachna. Jestli něco vyšlo v Blesku, tak Blesk lže,“ řekl Zuna ve vysílání Frekvence 1.
Prima zatím nechce příliš komentovat chystané změny v podobě svého zpravodajství, neboť řada věcí je teprve v jednání a nejsou dohodnuté. „Až k tomu bude vhodná doba, tak informace o změnách rádi zveřejníme,“ podotkla Malíková. Jisté je podle ní již nyní například to, že se změní grafická podoba pořadu i studio, ve kterém vzniká.
Jednou z variant je podle mluvčí také prodloužení doby pořadu, který trvá se zprávami o počasí a sportu čtvrthodinu – nejméně z celoplošných televizí. Zprávy na Primě začínají již v 19:00, o čtvrthodiny později startují Události na ČT, o půl osmé pak Televizní noviny na Nově.
Prodloužením doby Zpravodajského deníku při zachování současného začátku by tak byla přímé konkurenci vystavena hlavní zpravodajská relace ČT. Nejvíce diváků pravidelně sleduje zprávy Novy, následují Události a Zpravodajský deník.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.