Prima jen se zpravodajstvím, zbytek dá externím firmám

23. 8. 2006 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televize Prima mění přístup k výrobě pořadů pro své vysílání. Od podzimu bude vlastními silami vyrábět pouze zpravodajství a pořady pro svou propagaci, všechny ostatní pořady budou pro Primu vyrábět externí firmy. Informovala o tom mluvčí Primy Jana Malíková. Podle Malíkové v posledních letech výroba pořadů vlastní tvorby neustále stoupala a kladla větší a větší nároky na kapacity Primy. Spolupráce s externími dodavateli bude oproti stávajícímu stavu efektivnější a přinese vedle optimalizace nákladů i další posun v kvalitě pořadů, uvedla. Externí firmy již pro Primu vyrábějí řadu pořadů pro podzimní schéma. Třetí řada Rodinných pout vznikne pod Etamp Film Production, seriál Letiště vyrábí Filmbrigade, soutěž 5+5 s Petrem Novotným pak společnosti Fremantle Media a Frmol Production. Svou produkční firmu Core production založil i výrobní ředitel Primy Radko Janoušek. Pro Primu vytváří hlavní podzimní pořad, reality show Trosečník, v produkci této firmy vzniknou i další díly Chůvy v akci.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.