Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Přichází O2 a hned se pustí do televize

Redakce MAM2. 8. 2006

Českou O2 odstartuje internetová televize
Pro začátek třicet programů
Dvě výrazné změny chystá od září největší telefonní skupina v zemi, Telefónica O2. Přijde s novým názvem O2 a zároveň doslova vtrhne na trh placené televize.
Pomocí internetu začne lidem nabízet na tři desítky televizních kanálů a pustí se tím do přímého souboje o klienty s kabelovými televizemi.

MEZITITULEK: Programů bude dost
O2, tedy bývalý Český Telecom, již od července testuje na svých zaměstnancích tři desítky televizních programů, z toho čtyři prémiové. Mezi ně patří dva kanály HBO a dva Cinemax.
Celkem nyní O2 vysílá 27 televizních programů, ale jejich počet by se do září měl zvýšit.
Podle šéfa české O2 Jaima Smithe totiž na konci května mateřská Telefónica podepsala smlouvu s třetím největším americkým filmovým producentem, společností Paramount.
“Takže v našich katalozích teď máme zastoupeny tři filmové producenty – Walta Disneyho, Warner Bros a Paramount,” řekl Smith s tím, že zvětšení filmové knihovny se projeví za čas i v Česku.
Nyní v nabídce O2 jsou čtyři české současné programy ČT 1, ČT 2, Nova a Prima, dále zpravodajský kanál ČT 24, ČT 4 Sport, hudební stanice Óčko. Protože ve Španělsku je pro Telefóniku nejdůležitější sport, nechybí ani sportovní kanály Galaxie sport, Eurosport, Eurosport 2.
Následuje mix zpravodajských, dokumentárních, rodinných a dětských programů, například BBC World, AXN, Zone Romantica, Zone Reality, National Geographic, Discovery, MTV Europe, Minimax, Jetix nebo Markíza.
Prostor by časem měly dostat i nové televize, které se připravují na digitální vysílání v Česku. Kromě hudebního Óčka, které je v základní nabídce, s většinou zbývajících televizí už O2 jedná.

MEZITITULEK: Internet je podmínkou
Nabídka programů se nyní moc neliší od toho, na co jsou lidé zvyklí v případě kabelových televizí. Podle mluvčího české O2 Martina Žabky bude hlavní výhodou nabídky O2 možnost objednat si tři služby na jednom účtu. Tedy televizi, telefon, připojení k internetu.
“Vysokorychlostní připojení k internetu má už přes čtyři sta tisíc zákazníků. Navíc je přístupné u 94 procent pevných linek,” říká Žabka.
Právě vysokorychlostní připojení k internetu je nezbytnou podmínkou pro dobré fungování internetové televize.
Podle techniků O2 sice bude možné přijímat televizi i na linkách s menším rychlostním připojením, ale bude to vykoupeno pomalejším připojením k internetu.

MEZITITULEK: Cena kolem 1200 korun
Ani kabelové televize ovšem nepustí své klienty zadarmo. UPC i Karneval, které s osmi sty tisíc domácností vládnou trhu, naopak připravují k televizi i telefonování.
UPC už telefon mezi svou nabídku zařadil, Karneval telefonování testuje a chystá se ho lidem nabídnout na podzim. “Internetové televize se rozhodně nebojíme. Bude spíš alternativou pro domácnosti, kde kabelová televize není dostupná,” míní zástupce Karnevalu Jan Hlaváč.
Odlišit O2 by tak nakonec měla cena. Definitivní cenu sice O2 tají i před svými zaměstnanci, ale podle předběžných propočtů se měla pohybovat okolo dvanácti set korun měsíčně za televizi, telefon a internet dohromady. Srovnatelná nabídka UPC by tak byla o sto až dvě stě korun dražší. Ve Španělsku nabízí Telefónica takový balíček v přepočtu za zhruba 1400 korun měsíčně.

Hospodářské noviny, 2.8.2006, autor: Jan Cizner

×

Mojerande.cz domluví schůzku

Starší článek

Karneval od září zdraží nabídku Mini

Novější článek

Podobné zprávy

Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více