Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pololetní zisk reklamní agentury WPP stoupl o 30 procent

Redakce MAM21. 8. 2006

Britská společnost WPP Group, která je druhou největší reklamní a marketingovou agenturou na světě po Omnicom Group, vytvořila v prvním pololetí letošního roku zisk před zdaněním 287 milionů liber (11,8 miliardy Kč). To představuje v meziročním srovnání nárůst o téměř 30 procent. Tržby firmy se zvýšily o 16 procent na 2,86 miliardy liber. Organické tržby, tedy bez zahrnutí vlivu směnných kurzů a nových akvizic, stouply o pět procent. Součástí skupiny jsou agentury JWT či Young & Rubicam.
V asijsko-pacifické oblasti, Latinské Americe, Africe a na Blízkém východě se organické tržby zvýšily o 9,4 procenta. V Severní Americe i v kontinentální Evropě stouply o 4,5 procenta. V Británii se organické tržby zvýšily o 1,2 procenta.
Firma v prohlášení dodala, že situace v západní Evropě se zlepšila, i když je stále relativně obtížná. Situace v Británii se pak stabilizovala na nízké úrovni růstu. Výhled dalšího vývoje však i nadále zůstává dobrý, napsala agentura Reuters.

×

Internetový prodej v USA ve čtvrtletí stoupl o 4,6 procenta

Starší článek

Stále víc Čechů jezdí v zimě k moři

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více