Pololetní zisk reklamní agentury WPP stoupl o 30 procent

21. 8. 2006 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská společnost WPP Group, která je druhou největší reklamní a marketingovou agenturou na světě po Omnicom Group, vytvořila v prvním pololetí letošního roku zisk před zdaněním 287 milionů liber (11,8 miliardy Kč). To představuje v meziročním srovnání nárůst o téměř 30 procent. Tržby firmy se zvýšily o 16 procent na 2,86 miliardy liber. Organické tržby, tedy bez zahrnutí vlivu směnných kurzů a nových akvizic, stouply o pět procent. Součástí skupiny jsou agentury JWT či Young & Rubicam.
V asijsko-pacifické oblasti, Latinské Americe, Africe a na Blízkém východě se organické tržby zvýšily o 9,4 procenta. V Severní Americe i v kontinentální Evropě stouply o 4,5 procenta. V Británii se organické tržby zvýšily o 1,2 procenta.
Firma v prohlášení dodala, že situace v západní Evropě se zlepšila, i když je stále relativně obtížná. Situace v Británii se pak stabilizovala na nízké úrovni růstu. Výhled dalšího vývoje však i nadále zůstává dobrý, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.