Britská společnost WPP Group, která je druhou největší reklamní a marketingovou agenturou na světě po Omnicom Group, vytvořila v prvním pololetí letošního roku zisk před zdaněním 287 milionů liber (11,8 miliardy Kč). To představuje v meziročním srovnání nárůst o téměř 30 procent. Tržby firmy se zvýšily o 16 procent na 2,86 miliardy liber. Organické tržby, tedy bez zahrnutí vlivu směnných kurzů a nových akvizic, stouply o pět procent. Součástí skupiny jsou agentury JWT či Young & Rubicam.
V asijsko-pacifické oblasti, Latinské Americe, Africe a na Blízkém východě se organické tržby zvýšily o 9,4 procenta. V Severní Americe i v kontinentální Evropě stouply o 4,5 procenta. V Británii se organické tržby zvýšily o 1,2 procenta.
Firma v prohlášení dodala, že situace v západní Evropě se zlepšila, i když je stále relativně obtížná. Situace v Británii se pak stabilizovala na nízké úrovni růstu. Výhled dalšího vývoje však i nadále zůstává dobrý, napsala agentura Reuters.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).