Pawlowská pracuje pro nový časopis

28. 8. 2006 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Bývalá šéfredaktorka týdeníku Story Halina Pawlowská, která poté připravila launch magazínu Šťastný Jim a podílela se na rozjezdu časopisu Halina, spolupracuje na přípravě nového společenského titulu. Pro společnost DSV, která má podíl ve vydavatelství Astrosat, jež je majetkově spřízněno s Vltava-Labe-Press (VLP), připravuje vydání nového společenského magazínu s lifestylovými prvky s názvem Glanc. Předseda představenstva VLP Zoltán Morvai informace M&M nevyvrátil, řekl ale, že bližší podrobnosti budou oznámeny v nadcházejícím období. Společnost DSV patří pod německou mediální skupinu Bertelsmann, jednatelkou české odnože je Adrianne Morvai.

-Martina Vojtěchovská-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.