Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Outdoorová síť 6×3 zahajuje

Redakce MAM14. 8. 2006

S instalací sítě venkovních reklamních nosičů, nazvaných podle jejich rozměrů – „6×3“, začala v uplynulých dnech společnost News Outdoor ČR (NOCR). Po několika letech práce tak NOCR rozjíždí svůj projekt formátu, který je kompromisní variantou mezi euroformátovým billboardem (5,1×2,4 m) a bigboardem (9,6×3,6 m).
„Chceme v září spustit referenční síť o počtu zhruba 50 ploch v Praze. Tu pak chceme dále rozšiřovat, a to nejen v Praze, ale i v ostatních českých městech. Bude se jednat o plochy typu unipole a 100% osvětlené, jdeme tedy rozhodně cestou kvality. Věříme, že projekt 6×3 bude úspěšný zejména u klientů, kteří by rádi měli kvalitu bigboardů, ale z různých důvodů je nemohou využít. Formát 6×3 je zhruba na polovině velikosti bigboardu při zachování kvality stavby, prezentace a osvětlení, a i zhruba tam se bude pohybovat jeho cena. Doufám, ze i načasování uvedení na trh je správné, neboť právě s příchodem podzimu se jasně ukáže důležitost 100%-ního osvětlení ploch,“ uvedl pro M&M obchodní ředitel Filip Kec.
První plochy, na nichž zatím běží selfpromo kampaň s kontakty na provozovatele, vyrostly mj. v okrajových částech Prahy. Formát je Celá budoucí síť by měla být ze 100 % složena z osvětlených nosičů. Vznikne zčásti přestavbou stávajících billboardových ploch NOCR, dílem by se mělo jednat o instalace v nových lokalitách. „Předpokládám, že v první fázi půjde o jakousi referenční minisíť v řádech desítek kusů, na níž si klienti prostřednictvím imageové kampaně budou moci účinnost formátu vyzkoušet,“ uvedl již dříve pro M&M (č. 39/2005) managing director NOCR Darek Šmerda.
Formát, který je standardem v mnoha jiných zemích, např. v Anglii. News Outdoor se tak snaží na český trh přivést formát, se kterým slaví úspěchy i v jiných zemích, kde působí, především pak v Rusku a v Polsku.

-sch-

×

Hrubé výdaje na reklamu v pololetí vzrostly na 24 miliard

Starší článek

Reality: internetová show s vlastními pravidly

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více