Outdoorová síť 6×3 zahajuje
S instalací sítě venkovních reklamních nosičů, nazvaných podle jejich rozměrů – „6×3“, začala v uplynulých dnech společnost News Outdoor ČR (NOCR). Po několika letech práce tak NOCR rozjíždí svůj projekt formátu, který je kompromisní variantou mezi euroformátovým billboardem (5,1×2,4 m) a bigboardem (9,6×3,6 m).
„Chceme v září spustit referenční síť o počtu zhruba 50 ploch v Praze. Tu pak chceme dále rozšiřovat, a to nejen v Praze, ale i v ostatních českých městech. Bude se jednat o plochy typu unipole a 100% osvětlené, jdeme tedy rozhodně cestou kvality. Věříme, že projekt 6×3 bude úspěšný zejména u klientů, kteří by rádi měli kvalitu bigboardů, ale z různých důvodů je nemohou využít. Formát 6×3 je zhruba na polovině velikosti bigboardu při zachování kvality stavby, prezentace a osvětlení, a i zhruba tam se bude pohybovat jeho cena. Doufám, ze i načasování uvedení na trh je správné, neboť právě s příchodem podzimu se jasně ukáže důležitost 100%-ního osvětlení ploch,“ uvedl pro M&M obchodní ředitel Filip Kec.
První plochy, na nichž zatím běží selfpromo kampaň s kontakty na provozovatele, vyrostly mj. v okrajových částech Prahy. Formát je Celá budoucí síť by měla být ze 100 % složena z osvětlených nosičů. Vznikne zčásti přestavbou stávajících billboardových ploch NOCR, dílem by se mělo jednat o instalace v nových lokalitách. „Předpokládám, že v první fázi půjde o jakousi referenční minisíť v řádech desítek kusů, na níž si klienti prostřednictvím imageové kampaně budou moci účinnost formátu vyzkoušet,“ uvedl již dříve pro M&M (č. 39/2005) managing director NOCR Darek Šmerda.
Formát, který je standardem v mnoha jiných zemích, např. v Anglii. News Outdoor se tak snaží na český trh přivést formát, se kterým slaví úspěchy i v jiných zemích, kde působí, především pak v Rusku a v Polsku.
-sch-