Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

O2 místo Telecomu. Od 1. září

Redakce MAM23. 8. 2006


Příští pátek vypukne jedna z největších reklamních kampaní letošního roku – “přemalování” Českého Telecomu a Eurotelu na jednotnou značku O2. Ve všudypřítomných bublinách, symbolizujících “kyslík”, zbylo místo i pro mateřskou firmu Telefónica. Její logo bude na většině míst většímu O2 sekundovat.
Na celé září má společnost rezervované reklamní časy a plochy s tím, že kampaň bude delší a určitě se protáhne až do předvánočních nabídek. “Dá se předpokládat, že kampaň bude stát stovky miliónů korun. Vzhledem k tomu, že se mění dvě značky, bude minimálně srovnatelná s kampaní Vodafonu, spíše větší,” říká Ondřej Obluk, kreativní ředitel Mather Communications. Přejmenování Oskara na Vodafone stálo okolo tří set miliónů. Samotný Telecom při změně z SPT na Český Telecom zaplatil čtvrt miliardy.
V kampani zbývá definitivně vyřešit některé detaily, jako například jak velké budou bubliny nebo poměr mezi písmem O2 a Telefónica. Řada věcí už je ale nachystaná.
Jeden z reklamních spotů bude podobný tomu, co oznamoval přejmenování v sousedním Německu. Tam před modrým pozadím s bublinkami fotbalový veterán Franz Beckenbauer představuje značku O2 s anglickým sloganem “Can do”. V Česku ovšem O2 tento slogan zřejmě nevyužije. S anglickým “Now” totiž brzy v reklamním sloganu skoncoval i Vodafone, který přemaloval původního Oskara do nadnárodního dresu letos v únoru. Lidé tomu totiž podle průzkumu moc nerozuměli.
V české reklamě na O2 pravděpodobně žádná osobnost vystupovat nebude, stejně jako ve Velké Británii. Německo mělo výjimku, protože tamní reklamní trh si na slavné osobnosti potrpí. (Viz mezinárodní kampaň konkurenčního T-Mobilu, kde na plakátech byli Andre Agassi a Steffi Graffová.)
Hned od pátku 1. září se má do modrých barev O2 odít pražský Štefánikův most. “Na tři týdny jsme ho pronajali v rámci kampaně změny značky Telecomu na O2,” říká mluvčí Technické správy komunikací Tomáš Mrázek. Podobně se zahalil před dvěma lety do červeného přebalu s logem Oskara také Nuselský most.
Z pražských “Go” Žlutých lázní se stanou “modré” a Go nahradí O2. “Změna názvu proběhne 1. září. Zatím je tajné, jaký bude nový název,” říká Hana Jurášková, mediální zástupkyně lázní.
Zaměstnanci české O2 už nafasovali modré identifikační karty s bublinami a novým logem O2. Ukazovat je na veřejnosti ale vedení firmy do září nedoporučuje.
Jediné, v čem nemají lidé z českého O2 jasno, je, jak se má název značky vyslovovat. Jestli česky “ó dva”, nebo anglicky “ou tú”. To není maličkost – například česká pobočka HVB Bank zpočátku používala výslovnost “ejč ví bí”, ale po čase usoudila, že pro veřejnost bude lepší české “há vé bé”.


060823_01b.gif



Hospodářské noviny, 23.8.2006, autor: Jan Cizner, Zuzana Luňáková, Vladimír Kaláb

×

Na Styl/Kabo bude kosmetika a textilní klastr

Starší článek

Projekt Sociální marketing

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více