Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Novinky.cz s personálním obsahem

Redakce MAM21. 8. 2006

Zpravodajský server Novinky.cz, který provozuje vydavatelství Borgis společně s portálem Seznam.cz, zveřejňuje od poloviny srpna novou rubriku s názvem Profese. Ta obsahuje kromě zpráv s tématem práce a lidských zdrojů také inzerci pracovního portálu Spráce.
Online inzerce Spráce patří do portfolia služeb internetového portálu Seznam.cz. Spojením nejnavštěvovanějšího online zpravodajství na českém internetovém trhu a pracovní inzerce portálu Spráce vzniká pro uživatele Seznamu kompletní přehled o nabízených pracovních pozicích podle oborů, doplněný aktuálními informacemi z trhu práce nebo radami pro uchazeče. Rubrika Profese je součástí domácího zpravodajství Novinek.
Vyhledávat v databázi aktuálních pracovních nabídek Spráce je tedy možné přímo při čtení zpráv na  serveru Novinky.cz. K dispozici je tady více než 30 tisíc aktuálních pracovních nabídek ze všech oborů činnosti. „Rubrika Profese by měla čtenářům Novinek přinést mimo samotných pracovních nabídek i aktuální zprávy a informace o trendech v oblasti lidských zdrojů, které jim pomohou se na trhu práce lépe orientovat,“ říká Andrea Tomšů, ředitelka pracovního portálu Spráce. Ten také zajišťuje obsah nové rubriky.
Zpravodajský server Novinky.cz navštíví denně kolem 700 tisíc uživatelů. Jejich návštěvnost během posledních let průběžně stoupá tak, že jsou nejčtenějším online zpravodajským serverem na českém internetu. Uživatelé internetu stále častěji hledají práci prostřednictvím online inzerce a tak jim redakce novinek vychází novou rubrikou vstříc. Uživatelé tady mají všechny informace po ruce.

-red-

×

Rozloučíme se s pražskou Cayenne?

Starší článek

Lidé v létě na internetu vyměnili práci za zábavu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Ogilvy

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více