Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nova dočasně zruší Sedmičku

Redakce MAM8. 8. 2006

Nova na podzim dočasně zruší svůj nedělní diskusní politický pořad Sedmička. Novinářům to řekl generální ředitel Novy Petr Dvořák při představování podzimního vysílacího schématu. “Sedmičku jsme pro podzimní vysílací schéma dočasně odstavili z programu z toho důvodu, že se ji budeme snažit celou přeformátovat. Budeme i hledat nového moderátora,” uvedl Dvořák.
Jaké změny kromě moderátorského postu Sedmičku čekají, Dvořák neuvedl. Nova bude nyní na proměně diskusního pořadu, který dosud moderoval Martin Veselovský, pracovat. Podle Dvořáka je možné, že s ní opět vyjdou již na podzim, možné je ale i to, že se v programu Novy objeví až na jaře, podle toho, jak se bude Nově dařit najít správnou novou podobu.
“Myslíme si, že formáty typu Sedmičky, Otázek Václava Moravce (v České televizi) nebo Nedělní partie na Primě se už přežily a že je potřeba to udělat úplně nově,” poznamenal Dvořák.
Veselovský uváděl Sedmičku dva roky. Pořad byl přímou konkurencí pořadu ČT Otázky Václava Moravce, neboť obě diskuse začínaly ve stejný čas, v poledne; Prima svou Nedělní partii vysílá od 13:00. Na rozdíl od ČT dávají Nova a Prima svým pořadům v létě pauzu.
V dubnu Veselovský na dotaz Lidových novin připustil, že problémem je mimo jiné i podprůměrná sledovanost pořadu. V posledním roce do dubna sledovalo Sedmičku podle údajů LN průměrně 650 000 lidí, Otázky zhruba o 80 000 méně; v posledních měsících však ČT ve většině případů vyhrávala, uvedl deník.
“Kdybych si myslel, že Sedmička je lepší než Otázky, s největší pravděpodobností bych na konci června neodcházel,” ocitovaly tehdy Lidové noviny Veselovského.

×

Tiskové středisko Bílého domu bude devět měsíců v rekonstrukci

Starší článek

Ministerstvo nabízí koncepci klasifikace audiovizuálních děl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více