Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejvíc posluchačů měl v pololetí Impuls

Redakce MAM4. 8. 2006

Nejvíce posluchačů mezi rozhlasovými stanicemi mělo od ledna do června soukromé rádio Impuls. Vyplývá to z průzkumu Radioprojekt, jehož výsledky zveřejnily společnosti STEM/MARK a Median. Impuls tak obhájil své prvenství z předchozího průzkumu za období od listopadu do března letošního roku. Pořadí na prvních místech se nezměnilo, druhá je Evropa 2, následuje Frekvence 1 a ČRo 1 – Radiožurnál. Mezi regionálními stanicemi je první Rádio Blaník.
Impuls v průměru poslouchalo 962 000 lidí, což je o 22 000 více než v předchozím sledovaném období. Druhá Evropa 2 si polepšila o 8000 posluchačů na 940 000, třetí Frekvence 1 naopak zaznamenala pokles o 23 000 lidí na celkových 880 000. Mírně se zvýšil i počet lidí poslouchajících Radiožurnál, bylo jich 754 000, tedy o 11 000 více než od listopadu do března.
Největší podíl na trhu měl Impuls (12,2 procenta), následuje Frekvence 1 (10,9 procenta), Evropa 2 (10,1 procenta) a Radiožurnál (8,8 procenta). Frekvence 1 má vyšší podíl než Evropa 2, ačkoliv má méně posluchačů – ti však Frekvenci 1 poslouchali delší dobu.
Nejposlouchanějším regionálním rádiem je v celostátním hodnocení Rádio Blaník s 372 000 příznivci, což je více o 14 000 než v průzkumu dříve. Druhé je Radio Čas, které si polepšilo o 8000 posluchačů na 194 000, třetí Český rozhlas Brno s 185 000 posluchači. Pro ČRo Brno to znamená nárůst o 23 000 zájemců o jeho program.
Co se týče jednotlivých krajů v ČR, v některých vítězí celoplošné stanice, v jiných regionální. Například Impuls je první v Jihočeském, Královéhradeckém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. Evropa 2 zvítězila v Praze, v Karlovarském, Libereckém a Pardubickém kraji.
Ve Středočeském kraji má nejvíce posluchačů Rádio Blaník stejně jako v Ústeckém kraji, v Plzeňském kraji je na čele poslechovosti Hitrádio FM Plus. Na Vysočině je první Hitrádio Vysočina, ve Zlínském kraji ČRo 1 – Radiožurnál a v Moravskoslezském kraji Radio Čas.
V průzkumu Radioprojekt se agentury ptaly více než 15 000 náhodně vybraných lidí z celé České republiky ve věku od 12 do 79 let. Průzkum se uskutečňuje za pomoci telefonických hovorů zaznamenávaných do počítače a výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně vždy za uplynulých šest měsíců.

Počty posluchačů a podíl na trhu celoplošných stanic v ČR od ledna do června letošního roku podle průzkumu STEM/MARK a Median:

Impuls, 962 000 posluchačů, podíl na trhu 12,2 %
Evropa 2, 940 000 posluchačů, podíl na trhu 10,1 %
Frekvence 1, 880 000 posluchačů, podíl na trhu 10,9 %
ČRo 1 – Radiožurnál, 754 000 posluchačů, podíl na trhu 8,8 %
ČRo 2 – Praha, 441 000 posluchačů, podíl na trhu 5,6 %
ČRo 3 – Vltava, 54 000 posluchačů, podíl na trhu 0,4 %
zahraniční stanice, 37 000 posluchačů, podíl na trhu 0,4 %
programová síť BBC, 22 000 posluchačů, podíl na trhu 0,1 %
ČRo 6, 15000 posluchačů, podíl na trhu 0,1 %

Počty posluchačů regionálních stanic v ČR v celostátním srovnání od ledna do června letošního roku podle průzkumu STEM/MARK a Median::

1. Rádio Blaník, 372 000 posluchačů
2. Radio Čas, 194 000 posluchačů
3. ČRo Brno, 185 000 posluchačů
4. Rádio O.K., 145 000 posluchačů
5. Rádio Černá Hora, 130 000 posluchačů
6. Hitrádio Vysočina, 113 000 posluchačů
7. Kiss Hády, 104 000 posluchačů
8. Country Rádio, 100 000 posluchačů
9. Hitrádio Orion, 97 000 posluchačů
10. Rádio Beat, 96 000 posluchačů

zdroj: Radioprojekt společností STEM/MARK a Median

×

Televizím se letos daří

Starší článek

Nejvíc posluchačů měl v pololetí Impuls

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Unilever

Unilever se zříká slova „normální“. Označení nevyhovuje spotřebitelům

Společnost Unilever v rámci nové strategie Positive Beauty odstraní ze všech svých obalů a reklam na značky kosmetických přípravků…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Logistický startup WeDo začne doručovat do stovky výdejních boxů

WeDo přebírá stovku výdejních boxů Mallu a nabídne je i dalším partnerům. Po rebrandingu chystá další prudký rozvoj sítě. WeDo vzniklo loni…
9. 3. 20219. 3. 2021
Lidé

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu

V agentuře začínal před deseti lety. Za své kampaně získal v posledních letech spolu s týmem několik ocenění včetně ADC Awards, zlaté Effie,…
9. 3. 20219. 3. 2021
Marketing

Co dělat když vám giganti zablokují reklamní účty

Řada firem už se potýkala se zablokováním účtu na Facebooku či Googlu. Dobrat se zpětné reakce nebývá jednoduché. Přitom paradoxně jasně podvodné…
9. 3. 20219. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Rado Jankovič je novým kreativním ředitelem v pražském Triadu
Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více