Nejlepší telefonní bankovnictví má Česká spořitelna
Nezávislý test telefonního bankovnictví provedený redaktory ekonomické redakce přináší na svých stránkách zpravodajský portál iDnes. Testování probíhalo od středy 26. 7. do pondělí 31. 7., a to opakovaným zadáváním jednorázového příkazu k úhradě pomocí telefonního bankéře. Testováno bylo devět bank s aktivním telebankingem. Hodnotícími kritérii byly dostupnost (jak dlouho klient čeká na spojení s operátorem a jak dlouho trvá zadání jednorázové tuzemské platby), funkčnost (rozsah služeb nabízených přes telefon), ceny a bezpečnost, přičemž všechny parametry měly stejnou váhu. Vítězem testu se stala Česká spořitelna, a získala tak ocenění TIP iDnes. Díky rozsahu nabízených služeb, přívětivým cenám a dostupnosti se posunula z loňského čtvrtého místa na stupeň nejvyšší. Druhé místo obsadila ČSOB, jejímž jediným nedostatkem je rozsah nabízených služeb. O třetí a čtvrté místo se dělí eBanka a Živnostenská banka.
Celkové pořadí bank
1. Česká spořitelna
2. ČSOB
3. – 4. eBanka
3. – 4. Živnobanka
5. HVB Bank
6. Raiffeisenbank
7. Komerční banka
8. Citibank
9. GE Money Bank
Kompletní výsledky testu najdete na internetové adrese
http://fincentrum.idnes.cz/velky-test-telebankingu-kdo-je-nejlepsi-kdo-nejlevnejsi-p2k-/fi_osobni.asp c=A060807_125904_fi_osobni_vra
-red-