Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nejčtenější je Blesk

Redakce MAM4. 8. 2006

Nejčtenějším deníkem byl za letošní první pololetí Blesk, následuje Mladá fronta Dnes a Právo. Vyplývá to z výsledků průzkumu čtenosti Mediaprojekt společností GfK a Median. Tyto výsledky průzkumu jsou první, které z Mediaprojektu vzešly po změnách, kdy se od něj například oddělil průzkum poslechovosti rádií Radioprojekt a při dotazování respondentů se začalo využívat počítačů. Předchozí průzkum čtenosti starší metodou se týkal období od července do prosince loňského roku.
Každé vydání Blesku četlo od ledna do června v průměru 1,53 milionu lidí, u druhé Mladé fronty Dnes to bylo 1,05 milionu. Na třetím místě je Právo (478 000 čtenářů), čtvrtý je Sport (312 000 lidí), páté jsou Lidové noviny (232 000 čtenářů). Šesté v žebříčku jsou Hospodářské noviny s 208 000 čtenáři, poslední, sedmé místo zaujímá Super Spy, který si v průměru každý den pročítalo 77 000 lidí.
Podle předposledních výsledků průzkumu čtenosti za loňské druhé pololetí bylo pořadí deníků téměř totožné, svá místa si prohodil Sport a Lidové noviny. V průzkumu byly na rozdíl toho aktuálního uvedeny výsledky Haló novin a naopak neuváděl data za Super Spy. Nejčtenější byl za loňské druhé pololetí Blesk (1,59 milionu), následovala MfD (1,16 milionu), Právo (530 000), LN (304 000), Sport (293 000), HN (181 000) a Haló noviny (43 000). GfK a Median ale upozorňují, že nový a starý průzkum nelze vzhledem ke změnám vzájemně srovnávat.
Průměrný denní prodaný náklad Blesku byl od ledna do června 490 667 výtisků. Druhá MfD denně prodala 293 585 kusů, Právo 165 092 výtisků, následuje Sport (67 145 výtisků), LN (71 718 výtisků) a HN (62 714 výtisků). Náklad deníku Super Spy není podle průzkumu ověřován.
Z celostátních příloh periodických titulů byl nejčtenějším TV magazín (2,67 milionu čtenářů), dále Blesk magazín (1,93 milionu) a Magazín Dnes + TV (1,55 milionu).
Nejčtenějším regionálním titulem byly od ledna do června Východočeské Deníky Bohemia (220 000 čtenářů), následují Severočeské Deníky Bohemia (206 000) a Západočeské Deníky Bohemia (188 000).
Ze společenských titulů měl nejvíce čtenářů Nedělní Blesk (1,01 milionu), přičemž podle starého Mediaprojektu to bylo pouze 809 000 lidí. Druhý je Rytmus života s 847 000 čtenáři, třetí Týdeník Květy, jehož každé vydání mělo v rukou 637 000 lidí.
Z titulů pro ženy je v čele žebříčku Blesk pro ženy (784 000 čtenářů), do první trojice patří i Chvilka pro tebe, kterou četlo o 26 000 lidí méně, a Katka s 645 000 čtenáři.
Ve srovnání ekonomických titulů opět vede Ekonom (156 000 lidí), druhé je Euro (83 000), třetí Profit (49 000). Čtvrté jsou Osobní finance s 45 000 čtenáři. U celostátních zpravodajských týdeníků četlo Týden 221 000 lidí, Respekt pak 93 000.
Průzkum se uskutečnil od 1. ledna do 30. června a dotazováno bylo celkem 14 959 náhodně vybraných respondentů v celé ČR.

Počet čtenářů celostátních deníků podle průzkumu Mediaprojekt společností GfK a Median od ledna do června 2006:

Blesk, čtenost v tisících 1527, denní prodaný náklad 490 667
MfD, čtenost v tisících 1048, denní prodaný náklad 293 585
Právo, čtenost v tisících 478, denní prodaný náklad 165 092
Sport, čtenost v tisících 312, denní prodaný náklad 67 145
Lidové noviny, čtenost v tisících 232, denní prodaný náklad 71 718
Hospodářské noviny, čtenost v tisících 208, denní prodaný náklad 62 714
Super Spy, čtenost v tisících 77, denní prodaný náklad neověřován

zdroj: Mediaprojekt, GfK Praha a Median

×

Nejvíc posluchačů měl v pololetí Impuls

Starší článek

AOL přijde o čtvrtinu zaměstnanců

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více