Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Na Styl/Kabo bude kosmetika a textilní klastr

Redakce MAM22. 8. 2006

Mezinárodní veletrhy obuvi a koženého zboží Kabo a módy Styl, jejichž 28. ročník začal na brněnském výstavišti, čeká příští rok obměna. Přibude samostatný veletrh kosmetiky a image s názvem Cosmetics a projekt Clutex. Veletrhy Brno si od toho slibují především podporu českého textilního průmyslu, řekla mluvčí akce Jarmila Jelínková.
Styl/Kabo jsou největší módní veletrhy ve střední Evropě. Mají svoji zimní a letní verzi, konají se v únoru a srpnu. 28. ročník si nenechalo ujít 681 vystavovatelů z 27 zemí, přibližně stejně jako loni v srpnu.
Český textilní průmysl není v posledních letech v nejlepší kondici. Tržby textilních a oděvních firem klesly v letošním prvním pololetí asi o šest procent. Některé podniky krachují, jiné propouštějí. Jen letos skončilo několik závodů v konkurzu. chystané novinky na brněnském výstavišti mají přispět ke zlepšení stavu.
Obě nové akce mají být hlavně pro odborníky. Clutex bude prezentovat firmy sdružené v českém textilním klastru a bude se na něm podílet Asociace textilního-oděvního-kožedělného průmyslu. Textilní klastr sdružuje 17 českých podniků, které vyrábějí technické textilie a spolupracují především na testování a inovaci i v marketingu a propagaci v Česku i zahraničí.
Cosmetics nabídne vždy v únoru novinky v kosmetice a image. Doplní je Mistrovství republiky mladých kadeřníků a kosmetiček. Na akci se mají prezentovat přední domácí značky, které by tam podle představ organizátorů měly uvádět své novinky. “Taková akce je součástí módních veletrhů na celém světě, tady zatím chyběla, i když o ni měly kosmetické firmy zájem,” doplnila mluvčí.

×

JWT otevírá pobočku v Praze

Starší článek

Televize zahájily seriálový boj už nyní

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více