Módní řetězec H&M: kampaň s Madonnou
Švédská oděvní značka H&M, která po celém světě úspěšně provozuje rozsáhlý řetězec s levnějším módním oblečením, získala pro svou podzimní reklamní kampaň nebývale exkluzívní tvář. Oblečení z kolekce podzim/zima na obřích plakátech propaguje zpěvačka Madonna. Slogan “H&M loves Madonna” navíc přichází ve chvíli, kdy vrcholí zpěvaččino evropské turné.
Jinou americkou zpěvačku získala pro svou aktuální sezónu konkurence. Módní značku s.Oliver bude na předvánočním trhu prezentovat popová hvězda Anastacia, která pro firmu s.Oliver dokonce navrhla vlastní řadu oblečení.
Španělská módní značka Mango naopak v podzimní kampani vsadila na herečku: aktuální kolekci prezentuje po celém světě Milla Jovovichová, známá z filmů Pátý element či Johanka z Arku.
Hospodářské noviny, 21.8.2006, autor: (iz)