Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Minulý týden si v podílech na sledovanosti polepšily Prima a Nova

Redakce MAM24. 8. 2006

V podílech na sledovanosti v hlavním večerním čase i přes celý den si v minulém týdnu polepšily soukromé stanice Prima a Nova. Naopak všechny čtyři současné kanály České televize zaznamenaly pokles v obou sledovaných časech. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací (ATO) na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
Více si v podílech vylepšila skóre Prima. Její podíl v hlavním vysílacím čase mezi 19:00 a 23:00 vzrostl o 1,8 bodu na 19,5 procenta. Podíl Novy byl 42,3 procenta, což je více o devět desetin bodu oproti předchozímu týdnu.
Z programů ČT si nejvíce pohoršila ČT2, a to o 2,1 bodu, sledovalo ji tak v průměru osm lidí ze sta u obrazovek. Podíl ČT1 klesl o osm desetin na 23,6 procenta. Shodně o dvě setiny klesly podíly ČT24 a ČT4 Sport, v případě zpravodajské stanice na 0,14 bodu, u sportovního kanálu na 0,11 bodu.
Podíl Primy na celodenní sledovanosti stoupl o 1,7 bodu na 20,9 procenta. Nova si polepšila o 1,1 bodu na 39,4 procenta. ČT2 zaznamenala pokles o 2,3 bodu na 9,4 procenta, u ČT1 byl pokles tři desetiny a její podíl pak 22,4 procenta. ČT24 si pohoršila o setinu na 0,22 bodu, podíl ČT4 Sport se snížil o polovinu na desetinu bodu.
Všech 20 nejsledovanějších pořadů v minulém týdnu odvysílala Nova. Nejvíce diváků si vybralo pondělní Televizní noviny, které zhlédlo necelých 2,5 milionu diváků, tedy 29 procent dospělé populace. Také na ČT nejvíce lákala hlavní zpravodajská relace, nedělní Události vidělo asi 1,4 milionu dospělých.
Na Primě měl nejvíce diváků opět další díl druhé řady ságy Rodinná pouta, v úterý večer jej sledovalo necelých 1,3 milionu lidí. Z nabídky ČT2 si nejvíce diváků vybralo středeční přátelské fotbalové utkání mezi Českou republikou a Srbskem, jež si nenechalo ujít asi 700 000 sportovních příznivců.

×

O vytvoření kampaně k digitalizaci pro MI má zájem šest firem

Starší článek

Ředitelem ČRo v Plzni Levý

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více