Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Mafra Media měla loni ztrátu 7,6 milionu

Redakce MAM22. 8. 2006

Společnost Mafra Media, která patří do mediální skupiny Mafra a je majitelem hudební stanice Óčko a rozhlasových stanic Expresradio a Classic FM, loni hospodařila se ztrátou 7,6 milionu korun. Loni firma Mafra Media zakoupila 80,9 procenta podílu v hudební stanici Óčko, za což zaplatila 39,5 milionu korun. Vyplývá to z účetní závěrky uložené ve Sbírce listin.
Tržby za prodej vlastních výrobků a služeb loni dosáhly 41,5 milionu korun. V roce 2004 firma nevykázala žádné tržby a hospodaření skončila se ztrátou 42 000 korun, vyplývá ze závěrky. Firma měla k poslednímu prosinci loňského roku pět zaměstnanců. Základní kapitál činil milion korun.
Prostřednictvím Mafra Media loni zakoupila mediální skupina Mafra většinový podíl v kabelové a satelitní české hudební stanici Óčko, která letos v dubnu získala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání i jednu ze šesti licencí určených pro nastupující digitální vysílání. Podle závěrky Mafra Media skončilo loňské hospodaření společnosti Stanice O, která Óčko provozuje, se ztrátou 1,37 milionu korun.
V předchozích letech Mafra Media koupila stoprocentní podíl ve společnosti RKR, která vlastní licenci pro rozhlasovou stanici Classic FM, a také ve firmě 4S Production, jež má licenci pro Expresradio. Stanice Classic FM podle závěrky společnosti Mafra Media skončila loni se ztrátou 11 000 korun, v případě Expresradia to bylo 3,9 milionu korun.
Firmu Mafra Media vlastní z 90 procent německá společnost Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft se sídlem v Düsseldorfu. Ta ovládá i celou mediální skupinu Mafra. Desetina podílu patří akciové společnosti Mafra, v níž vlastní podle závěrky 74 procent opět společnost Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft a 26 procent firma MaF – jediným akcionářem MaF je ale rovněž podle obchodního rejstříku Rheinisch-Bergische Verlagsgesellschaft.

×

Invex a Digitex se letos více zaměří na spotřební elektroniku

Starší článek

Devět z deseti e-mailů tvoří o prázdninách spam

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více