Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Karneval od září zdraží nabídku Mini

Redakce MAM2. 8. 2006

Provozovatel kabelové televize Karneval od září zdraží cenu základní nabídky programů Mini o 13 korun na celkových 199 korun, tedy zhruba o sedm procent. V nabídce Mini firma nabízí podle svého ceníku šest až 12 TV programů podle lokality. Zdražení se podle Karnevalu týká zhruba pětiny zákazníků firmy. Ostatní služby včetně internetových tarifů zůstávají beze změn, sdělil mluvčí Karnevalu Jan Hlaváč.
“Programová nabídka Mini se permanentně pohybuje na hranici rentability, takže jsme do její ceny museli promítnout zvýšení nákladů plynoucí z požadavků novely telekomunikačního a mediálního zákona,” řekl Hlaváč. Ostatní služby jsou podle něj co do cenových změn dlouhodobě stabilní. “Nejvyšší cenový skok směrem nahoru v posledních letech byl zapříčiněn zvýšením DPH na základní sazbu 19 procent,” podotkl Hlaváč.
Většina zákazníků Karnevalu podle něj odebírá širší programový balíček Komplet, kde zůstává cena stejná, tedy 499 korun měsíčně; v nabídce mají lidé na výběr přes 30 TV programů. Rovněž se podle Hlaváče nemění ceny ostatních produktů včetně internetových tarifů a služeb digitální televize.
Druhý z velkých kabelových operátorů, společnost UPC, vyšší cenu svých programových balíčků v současné době neplánuje. “Neuvažujeme o tom,” řekl mluvčí UPC František Malina.
Společnost Karneval nabízí lidem nejen kabelovou televizi, ale také vysokorychlostní internet a nově i telefonní služby. Od letošního roku také zavedl nabídku digitální kabelové TV. Podle údajů firmy celkový počet domácností v dosahu kabelové sítě Karnevalu dosáhl půl milionu.

×

Přichází O2 a hned se pustí do televize

Starší článek

Polští poslanci chtějí trestat novináře znevažující jejich práci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více