Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Jaroslav Kábele vede Metropolitní Expres

Redakce MAM1. 8. 2006

Hanuše Hanslíka, který na podzim nastoupí do zpravodajské televize Z1, nahradil ředitel internetových aktivit mediální skupiny Mafra (iDnes.cz, Lidovky.cz) Jaroslav Kábele.
„Byla to plánovaná změna. S Hanušem Hanslíkem jsme byli dohodnuti, že až televize Z1 dostane digitální licenci, bude moci odejít. Jsme rádi, že nám pomohl rozběhnout nový úspěšný projekt našeho vydavatelství,“ uvádí Roman Latuske, člen představenstva mediální skupiny Mafra.
Srpen ještě Hanslík stráví v redakci Metropolitního Expresu a bude svou funkci předávat, od září se má stát novým šéfredaktorem zpravodajství Z1.
Jaroslav Kábele ze své funkce šéfa internetu skupiny Mafra neodchází a bude ji s vedením deníku Metropolitní Expres vykonávat současně.
Kábele dříve pracoval ve funkci vedoucího zpravodajství, později šéfredaktora zpravodajského serveru iDnes.cz, a to prakticky od jeho spuštění v roce 1998.
„Obsah Metropolitního Expresu se měnit nebude, je to dobře rozjetý projekt. Chceme jen ještě více využívat dobrých zkušeností spolupráce s našimi čtenáři a přinášet jim takové noviny, které je budou informovat i bavit,“ řekl Jaroslav Kábele.

×

Kampaň Budvaru Hokejiáda nebyla klamavá

Starší článek

Mojerande.cz domluví schůzku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více