Jaroslav Kábele vede Metropolitní Expres

1. 8. 2006 17:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Hanuše Hanslíka, který na podzim nastoupí do zpravodajské televize Z1, nahradil ředitel internetových aktivit mediální skupiny Mafra (iDnes.cz, Lidovky.cz) Jaroslav Kábele.
„Byla to plánovaná změna. S Hanušem Hanslíkem jsme byli dohodnuti, že až televize Z1 dostane digitální licenci, bude moci odejít. Jsme rádi, že nám pomohl rozběhnout nový úspěšný projekt našeho vydavatelství,“ uvádí Roman Latuske, člen představenstva mediální skupiny Mafra.
Srpen ještě Hanslík stráví v redakci Metropolitního Expresu a bude svou funkci předávat, od září se má stát novým šéfredaktorem zpravodajství Z1.
Jaroslav Kábele ze své funkce šéfa internetu skupiny Mafra neodchází a bude ji s vedením deníku Metropolitní Expres vykonávat současně.
Kábele dříve pracoval ve funkci vedoucího zpravodajství, později šéfredaktora zpravodajského serveru iDnes.cz, a to prakticky od jeho spuštění v roce 1998.
„Obsah Metropolitního Expresu se měnit nebude, je to dobře rozjetý projekt. Chceme jen ještě více využívat dobrých zkušeností spolupráce s našimi čtenáři a přinášet jim takové noviny, které je budou informovat i bavit,“ řekl Jaroslav Kábele.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.