Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Japonské firmy budou společně vyvíjet nové internetové televizory

Redakce MAM4. 8. 2006

Firmy Sony a Matsushita hodlají spolu s dalšími japonskými výrobci elektroniky vyvinout jednotný standard pro nové internetové televizory. Oznámila to mluvčí společnosti Sony. Podle listu Nihon Keizai plánují firmy zahájit prodej těchto televizorů již v příštím roce.
Nové televizory mají lidem zjednodušit sledování filmových a televizních materiálů dostupných na internetu. Společného projektu se účastní rovněž firmy Sharp, Toshiba a Hitachi, píše agentura AP.
Firmy minulý měsíc založily pro vývoj jednotného standardu společný podnik s názvem TV Portal Service. Sony a Matshushita mají v tomto podniku po 35 procentech a Sharp, Toshiba a Hitachi po deseti procentech.
List Nihon Keizai uvedl, že internetové televizory by měly být pro spotřebitele z hlediska ovládání přívětivější než osobní počítače. Dodal, že nové přístroje by měly používat operační systém Linux. Firmy podle listu předpokládají, že do roku 2011 prodají deset až 20 milionů internetových televizorů.

×

Google urovnal spor s agenturou AP a platí jí za mediální obsah

Starší článek

Výprodeje už ve Francii tak netáhnou

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více