Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Invex představí technologické a designové novinky

Redakce MAM30. 8. 2006

Letošní ročník veletrhů Invex a Digitex na brněnském výstavišti nabídne návštěvníkům novinku v podobě projektu Technologie & Design. Jeho cílem je ukázat to nejlepší, co lze nalézt ve spojení technologie a designu, řekl mluvčí veletrhů Vítězslav Dohnal. Poprvé se projekt veřejnosti představil na jarním veletrhu bydlení Mobitex.
“Společnosti Intel, Comfor, Hewlett-Packard, Philips, JVC, Sony, Canon, AV Media a další zde široké veřejnosti představí produkty z oblasti informačních technologií, audia a videa, jež lze bez nadsázky označit jako perly každého obývacího pokoje,” uvedl mluvčí veletrhů.
Prostor pavilonu A1 brněnského výstaviště bude rozdělen netradičně do několika ostrůvků reprezentujících jednotlivé místnosti domácností. Návštěvníci si budou moci prohlédnout například high-endové sestavy domácího kina za desítky milionů korun nebo novinku v podobě systému multiroom – ozvučení celého domu z jednoho místa, kdy lze elegantními panely ovládat vždy příslušnou místnost.
O účast na projektu mají firmy velký zájem. “Můžeme lidem ukázat, že počítače už nejsou jen ty šedé či černé krabice, které mají opřené ve své pracovně a že není důvod se jich bát. Dnes se mohou stěhovat i do obývacího pokoje a nahradit či spolupracovat s celou řadou dalších zařízení,” říká Pavel Svoboda ze společnosti Intel.
Mezinárodní veletrh Invex, letos pořádaný v termínu 9. až 13. října, je čtvrtý největší veletrh informačních a komunikačních technologií na světě. Loni navštívilo veletrhy Invex a Digitex 103 000 lidí z 38 zemí a zúčastnilo se 604 vystavovatelů z 19 zemí.

×

ČT nabídne patnáctou řadu seriálu Simpsonovi

Starší článek

Zemi živitelku navštívilo přes 95 000 lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více